Gledanost TV programov v Sloveniji –Q4 2012 – POP TV, Kanal A, SLO 1, SLO 2, Planet TV, TV3 Medias | UPORABNA STRAN

Gledanost TV programov v Sloveniji –Q4 2012 – POP TV, Kanal A, SLO 1, SLO 2, Planet TV, TV3 Medias

Gledanost TV programov v Sloveniji v Q4 2012. V Sloveniji raziskavo gledanosti televizijskih postaje dela AGB Nielsen Media Research. Kako se te meritve izvajajo ne ve nihče, saj teh merilnih naprav ni še videl nihče (oz. zelo redki izbranci), ampak pustimo zdaj to zgodbo.

tv-trzni-delez-q4-2012

Klikni na sliko za povečavo.

Četrtletno poročilo družbe CME, ki je lastnik družbe Pro Plus v Sloveniji je za Q4 2012 kaže na to, da Pro Plus izgublja tržni delež, kar zajema programe POP TV, Kanal A in paket POP NON STOP. Razlog za padec v prime timu (19:00-23:00) je pravzaprav preprost in to je zagon dveh konkurenčnih komercialnih programov. TV3 Medias se je, kot je razvidno iz čisto zadnjih nekaj tednov začel vzpenjati. Prav tako pa se v skupino Others skriva Planet TV. Vse to skupaj bo najverjetneje CME Total pahnilo okoli meje 40% v Q1 2013, ki se končuje konec tega meseca. Rezultate bomo tako imeli prav kmalu.

Če se bo padec nadaljeval in bo Pro Plus prišel pod 40 % bo to po telo dolgem času z izjemo enega dogodka lansko leto prišel tako nizko. To bi najverjetneje pri njih pomenilo krizo, saj to kaže na to, da ne morejo zadržati obstoječih gledalcev.
Če pa gledamo nekoliko daljnosežno bo zanimivo videti kako bo v Q2 2013 izgledal boj resničnostnih šovov, ki jih tako na POP TV kot Planet TV ne bo manjkalo. A najprej počakajmo na tržni delež v Q1 2013.

Sorodni članki

Komentiraj

Anti-Spam: