ProPlus poročilo za Q3 2013 – nižji tržni delež (Pop TV, Kanal-A, Brio, Oto in Kino) in manjšim deležem oglaševalskega kolača | UPORABNA STRAN

ProPlus poročilo za Q3 2013 – nižji tržni delež (Pop TV, Kanal-A, Brio, Oto in Kino) in manjšim deležem oglaševalskega kolača

Družba CME je v svojem poročilu za Q3 2013 razkrila nekaj podatkov v zvezi s poslovanjem njihove slovenske naložbe Pro Plus. Pro Plus d.o.o. v Sloveniji upravlja s televizijskimi programi Pop TV, Kanal A, Brio, Kino in Oto, ter VOD sistemom VOYO.

cme-q3-2013

Po podatkih iz poročila je CME Group v Sloveniji v Q3 2013 imel 37% tržni delež skozi celoten dan in 43.7% v prime timu (19.00 do 23.00). POP TV ima logično večinski delež in sicer 21% za celoten dan in 28.4% za prime time.

cme-trzni-delez-q3-2013-1

Vse skupaj pa je v primerjavi z lanskim Q3 2012 precej slabše. Na tržnem deležu skozi celotni dan so izgubili 1.9 odstotne točke, na prime timu pa celo 3.3 odstotne točke. Največ je izgubil POP TV. Gledanost na dnevni ravni se je znižala za 2.5 odstotne točke, v prime timu pa za 2.7 odstotne točke.

cme-yty-q3-2013

V Q1 2013 so imeli 35.6% delež skozi dan in 45.8% v prime timu. V Q2 2013 so imeli 39.6% skozi dan in 47.3% v prime timu. V Q3 pa kot že rečeno 37% skozi dan in 43.7% v prime timu. Pro Plus je tako kljub rasti v Q2 2013 v Q3 zabeležila precejšen padec gledanosti. Ali je bil edini vzrok za to košarka ali ali pa morda rast konkurenčnih televizij. Odgovor na to ni znan, saj podatkov za druge televizijske programe niso razkrili.

Družba Antenna TV SL, ki trenutno na trgu nastopa s programom Planet TV in je pravzaprav edini resni komercialni konkurent, je pridobila dovoljenje za oddajanje še enega televizijskega programa v MUX-C. Prima TV, o kateri so sicer še zelo skrivnostni bo najverjetneje posegla v segment Kanala A in tako tržni delež Pro Plusa še nekoliko zmanjšala.

Vir podatkov: AGB Nielsen Media Research in poročilo CME za Q3 2013

Sorodni članki

Komentiraj

Anti-Spam: