Oglas Tomaž in Ema – Lidl Slovenija z novo oglaševalsko kampanjo, ki pravi, da je kuhanje lahko otročje lahko | UPORABNA STRAN

Oglas Tomaž in Ema – Lidl Slovenija z novo oglaševalsko kampanjo, ki pravi, da je kuhanje lahko otročje lahko

Tomaž in Ema bosta od nedelje, 5.2.2017 naprej kot del nove kampanje družbe Lidl Slovenija prisotna na televiziji, katalogih in drugih promocijskih materialih. Prvi katalog s Tomažem in Emo pride že v četrtek, veljati pa začne v ponedeljek, 6.2.2017.

 

 

Kot so pojasnili pri Lidlu Slovenija bo kampanja Tomaž in Ema podobna kampanji Tomaž vs. Mate, ki jo je Lidl Slovenija leta 2014 pričel v sodelovanju z Lidlom Hrvaška. Tomaž in Ema se bosta tako vsak teden pojavljala v televizijskih oglasih ter v prodajnih katalogih Lidla. Tomaž bo poskrbel za recepte, Ema pa za napotke in trike. Vsake toliko bosta s skupnimi močmi pripravila tudi zbirko receptov. Več o kampanji pa tukaj (Tomaž in Ema – Lidl – nov kuharski duo, ki združuje izkušenost in otroško razigranost).

Oglas, ki bo odprl kampanjo Tomaž in Ema si lahko ekskluzivno gledate spodaj.

Sorodni članki

1 komentar

  1. […] Recepti, napotki, triki Tomaž bo v televizijskih oglasih in Lidlovih katalogih vsak teden razkril kakšen zanimiv recept, Ema pa bo poskrbela za napotke in trike, tako da bo v kuhinji šlo vse kot po maslu. Vsake toliko pa bo Tomaž pripravil posebno zbirko receptov kjer se mu bo pridružila tudi Ema, ki bo priskrbela tise otročje lahke. Prvi oglas si že lahko ogledate v tem članku (Oglas Tomaž in Ema – Lidl Slovenija z novo oglaševalsko kampanjo, ki pravi, da je kuhanje lahko …). […]

Komentiraj

Anti-Spam: