26. SOF (SOF 2017) zmagovalci – Agencija leta 2016 je Grey, najuspešnejša Znamka leta pa Laško | UPORABNA STRAN

26. SOF (SOF 2017) zmagovalci – Agencija leta 2016 je Grey, najuspešnejša Znamka leta pa Laško

26. SOF (26. Slovenski oglaševalski festival) se je danes, 7.4.2017 z razglasitvijo letošnjih zmagovalcev uradno končal. Oglaševalska osebnost leta je postal Pavel Vrabec, generalni direktor medijske hiše Pro Plus, Oglaševalec leta za leto 2016 pa Zavarovalnica Triglav. Najuspešnejša Znamka leta je Laško, Agencija leta 2016 pa agencija Grey.

Velike nagrade na SOF-u 2017 po kategorijah so prejeli:
– v skupini A Celostne komunikacijske akcije Štartaj Slovenija (oglaševalec Spar Slovenija d.o.o., agencija Formitas BBDO)
– v skupini B Digitalne komunikacijske akcije Lahkonočnice (oglaševalec Si.mobil, agencija Grey)
– v skupini C Inovativne rešitve 2. januar (oglaševalec Infokart, agencija Pristop)
– v skupini D Oznamčene ali ustvarjene vsebine Triglav (oglaševalec GEODETSKA UPRAVA REPUBLIKE SLOVENIJE, mag. Jurij Režek, agencija Taktik, Agencija za komunikacijski management)
– v skupini E Neposredno komuniciranje Cancer Bra (oglaševalec Palmers Textil AG, agencija Grey)
– v skupini F Digitalno komuniciranje Triglav Drajv (oglaševalec Zavarovalnica Triglav, agencija Grey)
– v skupini G Film je bila nagrajena serija del Laško DVOBOJ Stava, 1, 2, 3, 4, Zmaga (oglaševalec Pivovarna Laško Union d.o.o., agencija Luna\TBWA)
– v skupini H Tiskani oglasi in plakati serija del Zlati boben 23 / Leteča riba, Zmajski pes, Veliki ptič (oglaševalec Paideia d.o.o., agencija LUNA\TBWA)
– v skupini I Radijsko komuniciranje Pivska napoved (oglaševalec Pivovarna Laško Union d.o.o., agencija Luna\TBWA)
– v skupini J Oblikovanje Kocbek (oglaševalec Oljarna Kocbek, agencija VBG)
– v skupini K Ambientalno oglaševanje velika nagrada ni bila podeljena
– v skupini L Družbeno dobro Ne čakaj, postani darovalec (oglaševalec Slovenija-transplant, agencija AV Studio)

Zlate nagrade na SOF-u 2017 po kategorijah:
– v skupini A Celostne komunikacijske akcije Laško DVOBOJ (oglaševalec Pivovarna Laško Union d.o.o., agencija Luna\TBWA) in Lahkonočnice (oglaševalec Si.mobil, agencija Grey)
– v skupini B Digitalne komunikacijske akcije Cancer Bra (oglaševalec Palmers Textil AG, agencija Grey) in #MINIDENTITETA (oglaševalec BMW Slovenija (BMW Vertriebs GmbH – distribucija motornih vozil – Podružnica Ljubljana), agencija Sonce.net)
– v skupini C Inovativne rešitve Pivska napoved (oglaševalec Pivovarna Laško Union d.o.o., agencija Luna\TBWA) in Cancer Bra (oglaševalec Palmers Textil AG, agencija Grey)
– v skupini D Oznamčene ali ustvarjene vsebine zlata nagrada ni bila podeljena
– v skupini E Neposredno komuniciranje 2. januar (oglaševalec Infokart, agencija Pristop)
– v skupini F Digitalno komuniciranje Cancer Bra (oglaševalec Palmers Textil AG, agencija Grey) in Donat Trump (oglaševalec Atlantic Grupa, agencija Pristop)
– v skupini G Film #MaleZmage (oglaševalec Si.mobil, agencija Grey) in Naj vas nič ne ustavi – nogometna pravljica (oglaševalec Telekom Slovenije, d.d., agencija Pristop)
– v skupini H Tiskani oglasi in plakati Plaktivat – Potrošniški labirint (oglaševalec TAM-TAM d.o.o. / Plaktivat, agencija TAM-TAM d.o.o.) in Pogled skozi njihove oči (oglaševalec Slovenska filantropija, agencija Pristop)
– v skupini I Radijsko komuniciranje In vino veritas (oglaševalec Tovarna Pivovarna d.o.o., agencija Zavod Radio Študent) in Zgodbovina (oglaševalec Javni zavod Kinodvor, agencija Zavod Radio Študent)
– v skupini J Oblikovanje Zlati boben 23 (oglaševalec Paideia d.o.o., agencija Luna\TBWA)
– v skupini K Ambientalno oglaševanje Živjo, v živo (oglaševalec Pivovarna Laško Union d.o.o., agencija Pristop)

Celoten seznam del in nagrajencev pa lahko najdete TUKAJ.

Sorodni članki

Komentiraj

Anti-Spam: