Brezkontaktno plačilo / donacija sedaj kar na Citylight oglasnem mestu / Mastercard in Europlakat | UPORABNA STRAN

Brezkontaktno plačilo / donacija sedaj kar na Citylight oglasnem mestu / Mastercard in Europlakat

Sedaj imamo tudi v Sloveniji možnost plačevanja / doniranja sredstev z brezkontaktno kreditno ali debetno kartico kar na oglasnem mestu. Podobne rešitve v tujini poznamo že nekaj časa, a Europlakat je to sedaj prvič predstavil v Sloveniji.

Europlakat je skupaj z Mastercardom in NLB-jem v Cityparku predstavil projekt Tudi brez dotika se lahko dotaknete srca, ki omogoča brezkontaktno doniranje sredstev za projekt Botrstvo. Z vsakim dotikom ob terminal uporabnik v dober namen podari 5€. Seveda pa lahko znesek ponovi, a je to nekoliko pogojeno z omejitvami banke izdajateljice kartice ter količino brezkontaktnih nakupov, ki je bila izvedena v tistem dnevu.

Boštjan Fabjančič iz Mastercarda Slovenije je povedal: »Pri Mastercardu smo počaščeni, da lahko razvoj tehnologije plačevanja usmerimo k doseganju plemenitega cilja. S takšnim projektom smo prikazali novo funkcionalnost brezstičnega plačevanja, ki ima številne prednosti v primerjavi z uveljavljenimi načini plačevanja.« Oglasno mesto Citylight do 31.5.2017 stoji v Ctyparku v Ljubljani, nato pa bo teden dni v Europarku Maribor, Citycentru Celje in v drugi polovici junija še v Interspar Centru Vič v Ljubljani.

Europlakat je za pripravo oglasnega mesta sodeloval s podjetjem Specto, ki je razvilo sam interakcijski vmesnik. Saj se proženje izvaja s približevanjem roke, ob uspešno izvedeni transakciji pa se uporabniku predvaja tudi zahvala za donacijo.

Direktor trženja pri Europlakatu Urban Korenjak je o novem oglasnem mestu in dobrodelnem projektu povedal: »Doslej je Europlakat v podobnih projektih sodeloval z oglasnim prostorom za sporočila, ki so mimoidoče spodbujala k dobrodelnosti. Tokrat smo naredili še korak dlje, saj naša svetlobna vitrina združuje prostor za oglas in tehnologijo za brezstično plačevanje, ki sta jo prispevala naša partnerja Mastercard in NLB. Zunanje oglaševanje z razvojem tehnologije dobiva nove funkcionalnosti.«

Takšna rešitev je v tujini dobro sprejeta, bomo videli kako bo s tem v Sloveniji. Saj kljub temu, da pri nas radi pomagamo, je težava, da hkrati radi ostajamo anonimni, ta del pa se tukaj izgublja. Rešitev ima pravzaprav precej različnih možnih aplikacij, a najverjetneje se bodo vsaj na začetku posluževali dobrodelnosti.

Sorodni članki

Komentiraj

Anti-Spam: