Točke zvestobe (Telekom Slovenije) lahko do 31.3.2018 uporabite za do 20€ popusta na računu, a če imate preveč točk vseh ne boste mogli uporabiti za popust | UPORABNA STRAN

Točke zvestobe (Telekom Slovenije) lahko do 31.3.2018 uporabite za do 20€ popusta na računu, a če imate preveč točk vseh ne boste mogli uporabiti za popust

Točke zvestobe Telekoma Slovenije, ki so bile pridobljene v letu 2017 potečejo 31.3.2018, tako da jih je potrebno vnovčiti, če ne želite, da vam propadejo. Najverjetneje pa je najbolj priljubljena ugodnost »Popust na računu.«

 

 

Do 20 € popusta na računu Telekoma Slovenije
Med bolj ali manj ugodnimi ponudbami je zagotovo največkrat uporabljena izbira »Popust na račun« za 500 točk je možno dobiti 10€ popusta, za 900 točk pa 20€. 900 točk pravzaprav ni tako težko naprati, še posebej, če ima uporabnik povezan račun za mobilne ter internetne in IPTV storitve.

Preveč točk lahko pomeni, da vam preostanek propade
Težava pri unovčevanju točk zvestobe Telekoma Slovenije je, da lahko ugodnost popusta na račun koristimo zgolj 1x na 120 dni. In ker se točke spomnimo vnovčiti zgolj ob koncu njihove življenjske dobe, to pomeni, da popust lahko izkoristimo zgolj 1x. Če nam točke ostanejo, praviloma propadejo, le redki si vzamejo dodatnih nekaj minut z iskanjem ostalih možnosti kako vnovčiti preostanek točk.

Kaj pa so ostale možnosti, ki ne vključujejo nakupa izdelkov?
Če ste popust že porabili in so vam ostale točke lahko te porabite tudi npr. za TV-vsebine iz videoteke DKino (400 točk za 10€ TV vsebin ali 200 točk za 5€ TV vsebin), Mobilni internet (600 točk za 20GB ali 300 točk za 1GB), lahko pa napolnite tudi Mobi račun (900 točk za 20€ ali 500 točk za 10€).

Točke najlažje vnovčite prek portala moj.telekom.si, lahko pa tudi prek SMS sporočila na 1918. Ključne besede za različne ugodnosti so na voljo tukaj.

Sorodni članki

Komentiraj

Anti-Spam: