Z Mastercard kartico bomo od aprila 2019 lahko plačevali tudi s pomočjo biometrije (prstni odtis, prepoznavanje obraza, roženice) | UPORABNA STRAN

Z Mastercard kartico bomo od aprila 2019 lahko plačevali tudi s pomočjo biometrije (prstni odtis, prepoznavanje obraza, roženice)

Mastercard je naznanil, da bodo banke v Evropi do aprila 2019 uporabnikom kartic Mastercard morale omogočiti plačevanje z biometrijo, kar pomeni, da bomo lahko plačevali npr. s prstnim odtisom, prepoznavo obraza ali roženice.

Rešitev za avtentikacijo Mastercard Identity Check, je trenutno na voljo 37-ih državah (Slovenije žal še ni med njimi) po svet. Z njeno uporabo lahko potrošnik plačilo izvede s pomočjo biometričnih identifikatorjev, kar precej olajša in pohitri samo plačilo, predvsem na spletu in digitalnih blagajnah. Razlog za širitev podpore biometriji in hkrati zahtevi po tem, da bo ta na voljo povsod, sloni na raziskavi Univerze Oxford, ki je bila pripravljena v sodelovanju z Mastercardom. V njej so namreč ugotovili, da kar 93% potrošnikov izraža večjo naklonjenost biometriji, biometrijo pa si prav tako želi 92% bančnih strokovnjakov.

Boštjan Fabjančič, predstavnik Mastercarda Slovenija je povedal: »Mastercard Identity Check predstavlja skupek rešitev za varno, enostavno in pametno identifikacijo. Biometrična tehnologija sedi v središču rešitve, ki bo omogočala kupcem, trgovcem in bankam, da izboljšajo izkušnjo plačevanja, še bolje zavarujejo transakcijo in svoje rešitve pripravijo na prakse v prihodnje.«

Banke, ki že imajo uvedeno možnost plačevanja z biometrijo so sporočile, da stranke veliko prej zaključijo svoj nakup, kadar je v procesu overovitve uporabljena biometrična rešitev. Stopnja nezaključenega nakupa je tako nižja za kar 70 % v primerjavi z drugimi metodami, kot je enkratno geslo, poslano prek SMS sporočila, kar odraža tudi izboljšanje uporabniške izkušnje.

Biometrija je lahko tudi del same kartice, ne le del mobilnih naprav.

Boljša uporabniška izkušnja in večja varnost
Prehajanje na biometrijo je del novega akcijskega načrta Mastercarda katerega namen je pomagati bankam, trgovcem na drobno in partnerjem pri preprečevanju goljufije in izboljšanju uporabniške izkušnje v novem digitalnem okolju. Z biometrijo se torej odmikamo od tega, kar potrošnik pozna (npr. geslo) in kar ima (plačilno kartico ali pametno napravo) in gremo proti temu, kar potrošnik sicer poseduje (npr. mobilni telefon) in kar je (biometrija).

Biometrija prav tako izpolnjuje nove zakonske zahteve v zvezi z močno avtentikacijo (ang. »Strong Customer Authentication«), ki jo je določil PSD2 (Direktiva 2015/2366 o plačilnih storitvah na notranjem trgu). Del sistema so tudi povsem nove napredne rešitve, kot sta Mastercard’s Decision Intelligence in Automatic Billing Updater, ki tudi z uporabo umetne inteligence pomagata izboljšati uporabniško izkušnjo, a hkrati zagotoviti najvišjo možno varnost pri plačilu.

Sorodni članki

Komentiraj

Anti-Spam: