Amazon je pridobil pravice za prenos tekem Premier League in se tako še močneje podaja na področje prenosa nogometa v živo

Amazon, ki ga večina pozna kot spletnega trgovca, a ta že nekaj časa v sklopu ponudbe Prime ponuja tudi VoD, je sedaj podpisal pogodbo za prenos tekem Premier League za območje Velike Britanije. Bo to pomenilo začetek revolucije, podobne kot desetletje nazaj, ko se je na to pot podal Sky?

Amazon se je torej pri prenosu tekem Premier League vmešal v igro televizijske hiše Sky in operaterja BT, saj si je za neznano vsoto priboril 20 ekskluzivnih prenosov nogometnih tekem od leta 2019 za tri sezone. Prenosi bodo UK Prime Video naročnikom na voljo brez doplačil.

Jay Marine, podpredsednik za Amazon Prime Video v Evropi je povedal: »We are always looking to add more value to Prime. The Premier League is the most watched sports league in the world.«

Tekme bo Amazon prenašal ob terminih, ko je navadno nižja gledanost, a zmaga Amazona tukaj je to, da je za razliko od drugih pridobil ekskluzivne pravice za tekme, ki jih prikazuje. Drugi digitalni ponudniki so do sedaj imeli zgolj pravico retransmisije. Vse ostale tekme v Veliki Britaniji bosta prenašala Sky in BT. BT je kupil paket z 52-imi tekmami na sezono in za tri sezone (2019/20, 2020/21 in 2021/22) odštel 975 milijonov £, Sky ima paket za 128 tekem, zanj pa je odštel 3.75 milijard £.

Amazon se je s prenosom športa že srečal
To, da se Amazon močno podaja na področje športa ni novost, saj je lani podpisal dogovor za 50 mio $ za prenos 10-ih »Thursday Night Football« tekem. Sedaj pa so z National Football League podpisali še »večji« dogovor. Amazon si je prav tako priboril ekskluzivne pravice za prenos teniškega turnirja United States Open v Veliki Britaniji, pa tudi za moški ATP World Tour.

Amazon ni edini, ki se podaja v šport
Seveda Amazon ni edini od tehnoloških giggantov, ki je zavohal športne prenose v živo. Facebook je lani sodeloval na dražbi za prenos kriketa, prenaša pa tudi Major League Baseball. Twitter je prav tako prenašal baseball, a je temu dodal profesionalni hokej. YouTube in Hulu, ki na določenih trgih ponujata TV v živo, sta svoje kampanje usmerila v izpostavljanje športnih vsebin.

Kaj pa v Sloveniji?
Edini izmed SVoD ponudnikov v Sloveniji, ki občasno v svojo ponudbo dodaja šport (praviloma boks), je VOYO, ki sodi pod Pro Plus. Vsi ostali se na to področje še niso podali.

Sorodni članki

Komentiraj

Anti-Spam: