V sklopu IBM Corporate Service Corps je ekipa IBM-a svetovala štirim lokalnim organizacijam – Zavod 404, Društvo SOS telefon, Simbioza Genesis in CEED Slovenia | UPORABNA STRAN

V sklopu IBM Corporate Service Corps je ekipa IBM-a svetovala štirim lokalnim organizacijam – Zavod 404, Društvo SOS telefon, Simbioza Genesis in CEED Slovenia

Ekipa IBM Corporate Service Corps se je v Sloveniji mudila drugič. 15-članska ekipa IBM-ovih zaposlenih iz ZDA, Mehike, Brazilije, Singapurja, Indije, Malezije in Argentine je mesec dni preživela v Ljubljani in svetovala štirim lokalnim organizacijam. To pa so: Zavod 404, Društvo SOS telefon, Simbioza Genesis in CEED Slovenia.

Pri čem je ekipa IBM CSC pomagala
Simbioza Genesis je nevladna organizacija s statusom socialnega podjetja, ki nagovarja razlike v digitalni pismenosti med starejšimi v Sloveniji z izgradnjo medgeneracijskega dialoga za spodbujanje vseživljenjskega učenja in aktivnega staranja. Ekipa IBM CSC jim je pomagala izboljšati končne operacije z izvajanjem sistema vodenja projektov, avtomatizacijo njihovih finančnih in registracijskih procesov ter predlagala organizacijsko prestrukturiranje za odstranitev trenutnih izzivov. Prav tako so pripomogli k izboljšanju tržne strategije in ozaveščenosti blagovne znamke s konsolidacijo spletnih strani, in potrditvijo strateških ciljev, poslanstva in vizije. Skupaj so iskali rešitve za implementacijo skupnosti za dvosmerno komunikacijo, inovacije in usposabljanje svojih prostovoljcev, da bi postali pravi ambasadorji blagovne znamke.

CEED Slovenija je neprofitna organizacija, ki spodbuja gospodarsko rast s podjetniškim razvojem doma in v tujini. Njihov cilj je razvoj, povezovanje in mentorstvo podjetnikov za spodbujanje inovacij, razvoj vodstvenih sposobnosti in krepitev njihovega poslovanja. Ekipa IBM CSC jim je pomagala pri prepoznavanju področij s štirimi ključi, ki so ključnega pomena za dolgoročno vzdržnost in širitev podjetja CEED – prodaja, organizacijska struktura, upravljanje skupnosti in vsebin ter upravljanje članstva. Iskali so poti za povečanje članstva,
povečanje organizacijske učinkovitosti, ki bo omogočila hitrejše usposabljanje novih zaposlenih in članov, zmanjšanje vpliva izgube znanja, če zaposleni zapusti organizacijo in standardizacijo procesa odpiranja novih centrov.

Društvo SOS telefon je najstarejša organizacija, ki se nudi podporo ženskam in otrokom, žrtvam zlorab in nasilja z brezplačnim telefonskim svetovanjem, varno hišo ter psihosocialno in psihološko pomočjo ženskam in otrokom, ki so žrtve nasilja. Ekipa IBM CSC je Društvu pomagala pri izzivih z obdelavo podatkov o storitvah, uporabnicah in uporabnikih. To jim bo pomagalo pri izboljšanju komunikacije z različnimi javnostmi, med njimi oblikovalci politik, donatorji in drugimi ključnimi deležniki. Prav tako so jim pomagali pregledu obstoječih ročnih postopkov pri obdelavi podatkov in prostovoljnih dejavnostih, nato pa priporočila najboljše prakse, ki bodo pomagali Društvu voditi visoko učinkovite aktivistične in humanitarne operacije.

Zavod 404 je zasebni center za mladinsko tehnologijo, ustanovljen za spodbujanje praktičnih projektov STEM (znanost, tehnologija, inženirstvo, matematika) za šole slovenske nacionalne izobraževalne mreže. Ekipa IBM CSC je metodologijo oblikovalskega mišljenja uporabila kot pomoč Zavodu 404 za združitev organizacijske strukture s poslovnimi oddelki, ki jih je mogoče identificirati z ekosistemom deležnikov, in pri razmejitvi vloge in odgovornosti za različne sloje upravljanja na Zavodu 404. Ekipa je tudi zagotovila priporočila za izboljšanje učinkovitosti organizacije in strateški načrt za prihodnjo širitev na druge lokacije.

Sorodni članki

Komentiraj

Anti-Spam: