Železniško postajališče Dolgi most (Ljubljana) bo predvidoma 9.12.2018 vključeno v ponudbo Slovenskih Železnic, saj se takrat spreminja vozni red | UPORABNA STRAN

Železniško postajališče Dolgi most (Ljubljana) bo predvidoma 9.12.2018 vključeno v ponudbo Slovenskih Železnic, saj se takrat spreminja vozni red

Železniško postajališče Ljubljana Dolgi most je že skoraj dokončano. Pri Slovenskih Železnicah so napovedali, da bodo prvi vlaki na postajališču Ljubljana Dolgi most začeli ustavljati predvidoma 9.12.2018, ko se tudi spreminja vozni red.

6 minut do centra
Vozni red za postajališče Ljubljana Dolgi most je že objavljen in iz njega izhaja, da bo vožnja do glavne železniške postaje trajala 6 minut, vlak pa se vmes ustavi še na postaji Ljubljana Tivoli. Na postajališču Ljubljana Dolgi most bodo po besedah Slovenskih Železnic ustavljali vsi ustavljali vsi lokalni potniški vlaki. Cena enosmerne vozovnice Dolgi most – glavna železniška postaja Ljubljana bo 1.28€. Je pa možno na tej liniji izkoristiti mestno železniško vozovnico, ki velja za neomejeno število voženj z vlakom na območju Ljubljane. Dnevna mestna vozovnica stane 2.20€ (1.10€ za otroke od 6. do 12. leta, do 6. leta pa je vožnja brezplačna). Cena mesečne vozovnice je 35.20€ (17.60€ za otroke od 6. do 12. leta, do 6. leta je vožnja brezplačna).

Multimodalnost parkirišča P+R Dolgi most
Z vzpostavitvijo železniškega postajališča Dolgi most Ljubljana bo parkirišče P+R Dolgi most zaživelo kot zgled multimodalno postajališče, saj bo uporabnik lahko parkiral svoje vozilo in se proti mestu odpeljal z vlakom, avtobusom, kolesom, lahko pa seveda odide tudi peš. Bo pa tukaj še kar nekaj stvari potrebno izpopolniti, predvsem na frekvenci vlakov. Na dan 10.12.2018 je po objavljenem voznem redu 18 vlakov, od tega 8 vlakov ustavi v razmaku manj kot ene ure, a od tega le trije v razmaku pol ure ali manj.

Potnik, ki bi se rad odpeljal proti centru na vlak ne bo čakal tako dolgo. Zato bo za večjo popularnost uporabe vlaka na postajališčih v Ljubljani potrebno zagotoviti večjo frekventnost, še boljša pa bi bila uvedba taktnega voznega reda. Potniki bi tako lahko brez podrobne analize voznega reda vedeli kdaj pripelje vlak. Preprostost in zanesljivost pa hkrati pomenita večje število uporabnikov.

Sorodni članki

Komentiraj

Anti-Spam: