Vodenje AMC Networks International za centralno in severno Evropo, kamor sodi tudi Slovenija, je prevzel Levente Málnay | UPORABNA STRAN

Vodenje AMC Networks International za centralno in severno Evropo, kamor sodi tudi Slovenija, je prevzel Levente Málnay

AMC Networks International (AMCNI), ki sodi pod AMC Networks in upravlja s skoraj 40-imi blagovnimi znamkami izven ZDA, v novembru 2018 z novimi generalnimi direktorji za ključne regije.

 

 

Med originalnimi vsebinami, ki nastajajo v AMC-jevih studiih sta zelo dobro sprejeta Fear The Walking Dead in The Terror. V Sloveniji obe seriji lahko gledamo na AMC Slovenija. Z regionalnimi blagovnimi znamkami pa še naprej spodbujajo rast distribucije in privabljajo gledalce npr. v mreži kuharskih oddaj El Gourmet (Latinska Amerika) in Canal Cocina (južna Evropa), s preverjenimi dejstvi Spektrum (srednja in severna Evropa) in CBS Reality, ki je eden največjih zabavnih kanalov v Veliki Britaniji.

Tudi Slovenija z novim regionalnim vodstvom
Za izvršnega podpredsednika / generalnega direktorja za AMCNI osrednje in severne Evrope, kamor sodi tudi Slovenija, je bil imenovan Levente Málnay. Levente Málnay se je skupini AMC pridružil leta 2009, z nalogo nadzora nad upravljanjem portfelja, pred imenovanjem na novo pozicijo je bil starejši podpredsednik AMCNI za osrednjo in severno Evropo, njegovo delo pa je zajemalo nadzor regionalnega portfelja družbe s 16 blagovnimi znamkami.

Za izvršnega podpredsednika / generalnega direktorja za AMCNI južne Evrope je bil imenovan Manuel Balsera, za izvršnega podpredsednika / generalnega direktorja za AMCNI Latinske Amerike je bil imenovan Ricardo Debén, za izvršnega podpredsednika / generalnega direktorja za AMCNI UK, ki poleg Velike Britanije vključuje tudi Poljsko, Srednji vzhod in Afriko pa Kevin Dickie.

Pred kratkim imenovan predsednik AMCNI Eduardo Zulueta je povedal: »S svojim znanjem in izkušnjami bodo pomembno prispevali k odličnemu pozicioniranju AMCNI na trgu, s ponudbo vrhunskih kakovostnih vsebin in dodano vrednostjo, ki jo prinašamo svojim distributerjem in oglaševalskim partnerjem.«

Sorodni članki

Komentiraj

Anti-Spam: