iPROM je v letu 2018 uporabnikom digitalnim medijev prikazal za 18% več oglasov kot v letu 2017 | UPORABNA STRAN

iPROM je v letu 2018 uporabnikom digitalnim medijev prikazal za 18% več oglasov kot v letu 2017

iPROM, slovenska agencija specializirana za digitalno oglaševanje je prek tehnološke rešitve za upravljanje oglaševalskih akcij v digitalnih medijih iPROM AdServer v letu 2018 uporabnikom digitalnih medijev prikazal 18 odstotkov več oglasov kot v letu 2017.

 

 

Pri iPROM-u število prikazov oglasov na digitalnih medijih v Sloveniji spremljajo že od leta 2005 in letna številka iz leta v leto kaže rast. iPROM je v letu 2018 tako izvedel 17.414 različnih oglaševalskih akcij, kar je 15% več kot v letu 2017, uporabnikom digitalnih medijev pa je prikazal 54.395 različnih oglasnih sporočil, kar je 18% več kot predlani.

Največji delež prikazov je imela trgovina
Po podatkih, ki jih je objavila družba iPROM, je največji delež (22%) ponovno trgovina. Ta je glede na leto 2017 višji za 5 % točk. Na drugo mesto se je s 14.57% uvrstila avtomobilska panoga, ta je zabeležila rast za 3% točke. Na tretje mesto pa so se z 12.05% uvrstila panoga finance, ta je zabeležila rast za 2% točki.

Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROM-u je ob predstavitvi rezulttov raziskave povedal: »Podatki družbe iPROM kažejo na rast oglaševanja v digitalnih medijih v 2018, kar je skladno s trendom rasti naložb v digitalno oglaševanje, ki ga redno beleži tudi združenje IAB. Slovenski oglaševalci namenijo digitalnim kanalom približno tretjino svojega oglaševalskega proračuna, ta odstotek pa se zadnja leta vse bolj povečuje.«

Sorodni članki

Komentiraj

Anti-Spam: