Zmagovalci slovenskega zunanjega oglaševanja (Outstanding 2018) so znani – Škoda Fabia – Izbira je tvoja, BOB, Fruc do konca, Pazi na jezik, Reci ne nasilju, Pihaj, veter improvizacije | UPORABNA STRAN

Zmagovalci slovenskega zunanjega oglaševanja (Outstanding 2018) so znani – Škoda Fabia – Izbira je tvoja, BOB, Fruc do konca, Pazi na jezik, Reci ne nasilju, Pihaj, veter improvizacije

Razglasitev zmagovalcev slovenskega zunanjega oglaševanja v letu 2018 – Outstanding, ki ga organizira Europlakat, je potekala 31.1.2019 v ljubljanski Operi. Outstanding 2018 je letos prvič dodal novo kategorijo, in sicer Digital.

5 kategorij
8. Outstanding je tako postregel z zmagovalci v petih kategorijah, to pa so: Outstanding billboard & metrolight (plakati formata 400 x 300, 504 x 238 in 313 x 230 cm), Outstanding Digital (10 sekundne digitalne dinamične vsebine), Outstanding CityLight (citylight plakati formata 118,5 x 175 cm), Outstanding Innovate (vsi formati, pri katerih je bil komunikacijski kanal uporabljen na drugačen, inovativen in kreativen način) ter Outstanding obveščanje in ozaveščanje (kultura, šport, najave dogodkov, družbeno-koristne akcije, kampanje vladnih in nevladnih organizacij).

Kljub petim kategorijam je bilo zmagovalcev šet
Letos je bilo na Outstanding izbor uvrščenih 182 del, ki so bila prikazana v letu 2018 prikazana na Europlakatovih oglasnih površinah, v vsaki kategoriji pa je strokovna žirija izbrala po tri nominirance. V vseh kategorijah so izbrali po enega zmagovalca, le v kategoriji Obveščanje in ozaveščanje sta bila po dva.

*V kategoriji Outstanding Digital je zmagala kampanja Škoda Fabia – Izbira je tvoja katere naročnik je bila Škoda (Porsche Slovenija). Agencija, ki je stala za kampanjo pa je bila Votan komunikacije.

*V kategoriji Outstanding billboard & metrolight je zmagala kampanja BOB – 7. rojstni dan naročnika A1 Slovenija. Agencija, ki je stala za kampanjo pa je bila Grey Ljubljana.

*V kategoriji Outstanding CityLight je zmagala kampanja Fruc do konca naročnika Fructal Fruc. Agencija, ki je stala za kampanjo pa je bila Pristop.

*V kategoriji Outstanding Innovate je zmagala kampanja Pihaj, veter improvizacije naročnika Jazz Camp Kranj. Agencija, ki je stala za kampanjo pa je bila Publicis Slovenija.

*V kategoriji Outstanding obveščanje in ozaveščanje pa sta bili podeljeni dve nagradi, prva je šla v roke Rotaract clubu Ljubljana & Rotary Clubu Ljubljana Tivoli za kampanjo Pazi na jezik. Agencija, ki se je podpisala pod to akcijo je bila ArnoldVuga. Druga pa Društvu Ženska svetovalnica za kampanjo Reci ne nasilju. Agencija, ki se je podpisala pod to akcijo je bila Pristop.

Sorodni članki

Komentiraj

Anti-Spam: