Letalski prevoznik HOP! je postal Air France HOP, saj želi Air France s tem okrepiti blagovno znamko hčerinske letalske družbe | UPORABNA STRAN

Letalski prevoznik HOP! je postal Air France HOP, saj želi Air France s tem okrepiti blagovno znamko hčerinske letalske družbe

Air France HOP je novo ime Air Francove hčerinske letalske družbe HOP!, ki leti tudi na liniji Ljubljana – Pariz. S to spremembo želijo pri francoskem letalskem prevozniku še okrepiti vez in posledično blagovno znamko HOP!.

Air France in zdaj Air France HOP sta del skupine Air France-KLM katerih ključni blagovni znamki sta Air France ter KLM, obe imata tudi svoji regijski blagovni znamki Air France HOP in KLM Cityhopper. Tretja blagovna znamka, ki sodi pod skupino pa je Transavia. Gre za nizkocenovno letalsko družbo, ki nudi lete v Francijo in na Nizozemsko. Pri Air France odločitev o spremembi blagovne znamke HOP! pojasnjujejo takole: »Ta poteza predstavlja naslednji korak v procesu poenostavitve portfelja blagovnih znamk družbe Air France-KLM, z namenom, da bi zagotovili večjo jasnost za stranke in večjo skladnost z globalno ponudbo letalske družbe.«

Air France HOP za regionalne lete
Strategija letalske družbe Air France HOP je, da izvaja letalske operacije na krajših, regionalnih razdaljah in tako »dostavlja« potnike v hub družbe Air France, ki nato lahko letijo na daljših letih. Benjamin Smith, generalni direktor skupine Air France-KLM je povedal: »Domače letalsko omrežje, vključno z regionalnim trgom, ki ga trenutno upravlja HOP!, je ključnega pomena v poslovnem modelu Air France, saj zagotavlja njegovo regionalno oporo in je sestavni del zgodovine letalske družbe Air France in njene DNK. Zaradi močne konkurence na trgu moramo našo ponudbo narediti bolj jasno in jo še bolj povezati z vrednotami in prednostmi blagovne znamke Air France.«

Sorodni članki

Komentiraj

Anti-Spam: