Mastercard zdaj z zvočno identiteto Mastercard Melody, ki bo prvič zaživela v času podelitve 61. nagrad GRAMMY (2019) | UPORABNA STRAN

Mastercard zdaj z zvočno identiteto Mastercard Melody, ki bo prvič zaživela v času podelitve 61. nagrad GRAMMY (2019)

Mastercard je v začetku leta z ukinitvijo imena ob svojem logotipu začel tranzicijo v Symbol Brand, zdaj pa nadaljuje s transformacijo blagovne znamke, saj predstavlja zvočno identiteto (Sonic Brand) poimenovano Mastercard Melody.

Mastercard bomo zdaj povezovali s prepoznavno melodijo
Raja Rajamannar, vodja trženja in komunikacij pri družbi Mastercard je povedal: »Zvok dodaja pomembno dimenzijo identiteti naše blagovne znamke in predstavlja ključni del prepoznavanja blagovne znamke Mastercard s strani posameznikov, tako sedaj kot tudi v prihodnje. Zadali smo si ambiciozen cilj s tem, ko smo ustvarili Mastercard melodijo, ki je razlikovalna in avtentična, hkrati pa dovolj prilagodljiva, da zadosti globalnemu trgu in različnim žanrom. Pomembno je, da zvočna znamka okrepi našo pozicijo na trgu, obenem pa omogoči odmev znamke po svetu.«

Široka uporabnost melodije Mastercard
Kot pojasnjujejo pri Mastercardu, nova melodija Mastercard predstavlja temelj zvočne arhitekture podjetja, ki jo bo možno uporabiti za številne namene. Vse od glasbenih del, zvočnih logotipov in melodij zvonjenja do melodij za telefonske klice na čakanju in tone za opravljeno plačilo na prodajnih mestih. S slednjim se bomo potrošniki najverjetneje največkrat srečali.

Najprej na podelitvi nagrad GRAMMY, nato tudi na BRIT Awards in Mobile World Congress
V želji po čim večji odmevnosti melodije Mastercard, so k sodelovanju povabili glasbenike, umetnike in agencije, med drugim tudi glasbenega inovatorja Mika Shinoda iz skupine Linkin Park. Mastercard bo svoj Sonic Brand in Mastercard Melody širnemu občinstvu predstavil v nedeljo, 10.2.2019 (po slovenskem času v ponedeljek) na 61. podelitvi nagrad GRAMMY. Ustvarjalni izdelek, ki bo vključeval zvočni logotip Mastercarda bo predstavila Grammyjeva nominiranka Camila Cabello.

Zvočno znamko Mastercard bo nato možno doživeti tudi na dogodku Mastercard Sensory Lab v prodajalni Fred Segal. Obiskovalci Mastercard Sensory Laba bodo melodijo lahko slišali ob plačilu z Mastercard kartico, spoznali bodo lahko nove funkcije programa Priceless Cities za glasovne asistente ter nakupovali ekskluzivne izdelke sodelovanja med znamkama Joe Freshgoods in Super Duper Kyle, ki bodo na voljo samo za nakupe s storitvijo Mastercard.

Po predstavitvi v Ameriki se bo ta selila v Evropo, saj bo Mastercard Melody možno slišati tudi na podelitvi nagrad BRIT Awards v Londonu in nato na kongresu Mobile World Congress (MWC 2019) v Barceloni.

Sorodni članki

Komentiraj

Anti-Spam: