iPROM z uporabo tehnologije veriženja podatkovnih blokov (blockchain) do večje transparentnosti v digitalnem oglaševanju | UPORABNA STRAN

iPROM z uporabo tehnologije veriženja podatkovnih blokov (blockchain) do večje transparentnosti v digitalnem oglaševanju

iPROM je s februarjem 2019 v svojo platformo za distribucijo komercialnih vsebin nadgradil z dnevnikom sprememb in transakcij. iPROM Blockchain sloni na tehnologiji veriženja podatkovnih blokov, kar v digitalno oglaševanje vnaša trajno in transparentno sledljivost spletnih oglasov ter lažje in hitrejše trgovanje z oglasnim inventarjem.

 

 

Nova iPROM-ova rešitev je odprtokoden, kriptiran dnevnik, ki poenostavlja, standardizira in decentralizira proces in tako zagotavlja unikaten digitalni odtis oglasa. S tem pa je zagotovljena transparentnost in celotna sledljivost distribucije v oglaševalskem ekosistemu.

Tomaž Tomšič, vodja ekipe iPROM Labs je povedal: »Uporaba tehnologije veriženja podatkovnih blokov na področju Ad Tech rešitev zaradi številnih dejavnikov, povezanih predvsem s hitrostjo in z obdelavo podatkov v realnem času, danes predstavlja velik izziv. Toda po več kot dvajsetih letih izkušenj na področju razvoja tehnologij za digitalno oglaševanje verjamemo, da lahko rešitve, ki smo jih razvili doslej, prinesejo paradigmatične spremembe v načinu trgovanja z medijskim prostorom v prihodnosti. Nov način dela, ki ga v različici beta uvajamo v poslovanje, ima velik potencial, da strateško spremeni digitalno oglaševalsko industrijo, dolgoročno pa v digitalne medije preusmeri še več medijskih sredstev.«

V prihodnje načrtujejo širši nabor potrjevalcev transakcij
Kot pojasnjujejo pri iPROM-u, bodo iPROM Dnevnik sprememb in transakcij nadgraditi v širšo verigo, v katero bo dodalo nove potrjevalce transakcij. Predvsem bo šlo tukaj za večje neodvisne medije ter inštitucije, ki so odgovorne za verifikacijo transakcij na Blockchain tehnologiji. iPROM Blockchain pa bo v prihodnosti beležil še več relevantnih dogodkov v okviru oglaševalske akcije. Pri iPROM-u bodo tako naročnikom omogočili popolnoma transparenten pregled nad izvedbo in učinkovitostjo oglaševalskih akcij v digitalnih medijih.

Sorodni članki

Komentiraj

Anti-Spam: