A1 Slovenija je postala Znamka leta 2019, SOF SOF-a, nova najprestižnejša nagrada, je za Lahkonočnice šla v roke A1 Slovenija in agenciji Grey Ljubljana, Agencija 101 pa je postala Agencija leta 2019 | UPORABNA STRAN

A1 Slovenija je postala Znamka leta 2019, SOF SOF-a, nova najprestižnejša nagrada, je za Lahkonočnice šla v roke A1 Slovenija in agenciji Grey Ljubljana, Agencija 101 pa je postala Agencija leta 2019

Včeraj, 12.4.2019 se je s podelitvijo nagrad v Portorožu zaključil 28. SOF, Slovenski oglaševalski festival. Znamka leta 2019 je postala družba A1 Slovenija, SOF SOF-a, nova najprestižnejša nagrada, je za kampanjo Lahkonočnice šla v roke A1 Slovenija in agenciji Grey Ljubljana, Agencija 101 pa je postala Agencija leta 2019.

Oglaševalska osebnost letošnjega SOF-a je Mojca Randl, ustanoviteljica in direktorica Skupine Formitas. Na festival Cannes Lions pa bosta kot mlada kreativca potovala Andraž Čelik in Tit Lončar.

Lahkonočnice

Velike nagrade so na SOF-u 2019 prejeli:

  • Lahko noč, nestrpnost! (Grey Ljubljana za A1 Slovenija)
  • Laško – dolgoročno (Luna \ TBWA za Pivovarno Laško Union)
  • Skriti Escape Room (Agencija 101 za UNICEF Slovenija)

  • Knjiga JB restavracija (Futura DDB za Restavracija JB)

Zlate nagrade, ki so razdeljene po tekmovalnih skupinah pa so na SOF-u 2019 prejeli:

  • v skupini 1 FILM: Mleko iz bližine (oglaševalec Engrotuš, agencija BPCS) in Odkar je življenje (oglaševalec Pivovarna Laško Union, agencija Pristop)
  • v skupini K2 Tisk & publikacije: serija Petarde? Ne, hvala! (Kuž, Muc in Ptica; oglaševalec TAM-TAM, agencija Luna \TBWA) in Knjiga JB restavracija (oglaševalec Restavracija JB, agencija Futura DDB)
  • v skupini K3 Ambientalne komunikacije: serija Petarde? Ne, hvala! (Kuž, Muc, Ptica; oglaševalec TAM-TAM, agencija Luna \TBWA) in Na mestu zločina (oglaševalec UNICEF Slovenija, Agencija 101)

  • v skupini K4 Zvok: Lahko noč, nestrpnost! (oglaševalec A1 Slovenija, agencija Grey Ljubljana)
  • v skupini K5 Spletne & mobilne komunikacije: Insta literarne zgodbe Med vrsticami (oglaševalec A1 Slovenija, agencija Grey Ljubljana) in Ukraden video (oglaševalec Društvo ONKOMAN, agencija Pristop)
  • v skupini K6 Integrirane komunikacije: Skriti Escape Room (oglaševalec UNICEF Slovenija, Agencija 101), Laško Izziv (oglaševalec Pivovarna Laško Union, agencija Luna \TBWA) in Vse dobro. Darila dobra. (oglaševalec Telekom Slovenije, agencija Pristop)
  • v skupini K7 Oblikovanje: Knjiga JB restavracija (oglaševalec Restavracija JB, agencija Futura DDB), Union Red Ale Box (oglaševalec Pivovarna Laško Union, Agencija 101)
  • v skupini K8 Obrtna odličnost: Knjiga JB restavracija (oglaševalec Restavracija JB, agencija Futura DDB)
  • v skupini Z1 Aktivacija: Minus 33 % (oglaševalec Eta, agencija BPCS), Potrkaj za srečo (oglaševalec Engrotuš, agencija BPCS) in Skriti Escape Room (oglaševalec UNICEF Slovenija, Agencija 101)

  • v skupini Z2 Upravljanje znamke: Laško – dolgoročno (oglaševalec Pivovarna Laško Union, agencija Luna \TBWA), Lahkonočnice (oglaševalec A1 Slovenija, agencija Grey Ljubljana) in Lahko noč, nestrpnost! (oglaševalec A1 Slovenija, agencija Grey Ljubljana)
  • v skupini Z3 Doseg: Minus 33 % (oglaševalec Eta, agencija BPCS) in Skriti Escape Room (za neposredne komunikacije in odnose z javnostmi; oglaševalec UNICEF Slovenija, Agencija 101)
  • v skupini Z4 Inovativnost: Union Red Ale Box (oglaševalec Pivovarna Laško Union, Agencija 101)

  • v skupini Z5 Oznamčene vsebine: Nepozabna premiera (oglaševalec UNICEF Slovenija, Agencija 101) in Na mestu zločina (oglaševalec UNICEF Slovenija, Agencija 101)
  • v skupini Z6 Družbeno dobro: Skriti Escape Room (oglaševalec UNICEF Slovenija, Agencija 101) in Lahko noč, nestrpnost! (oglaševalec A1 Slovenija, agencija Grey Ljubljana)

Foto: Žiga Intihar

Sorodni članki

Komentiraj

Anti-Spam: