Osemletni Luka Viegele bo z družbo Mastercard 1.6.2019 spremljal nogometnega igralca na finalni tekmi UEFA Champions League #ŽogaZbližuje | UPORABNA STRAN

Osemletni Luka Viegele bo z družbo Mastercard 1.6.2019 spremljal nogometnega igralca na finalni tekmi UEFA Champions League #ŽogaZbližuje

Mastercard Slovenija je ob podpori NK Maribor pripravil prav posebno doživetje za slovenskega otroka, ki bo imel prvič v zgodovini izjemno priložnost spremljati nogometaša na finalni tekmi UEFA Champions League v Madridu.

 

 

V Maribor potuje osemletni Luka Viegele iz Maribora
Kot pogoj za sodelovanje v žrebu je bila starost med 7 in 9 let, sreča pa se je nasmehnila osemletnemu Luki Viegelu iz Maribora. Luka bo tako imel izjemno in hkrati precej redko priložnost pospremiti nogometaša na igrišče finalni tekmi UEFA Champions League v Madridu. Ta se bo odvila 1.6.2019 ob 21.00 med kluboma Tottenham in Liverpool. Ob razglasitvi zmagovalca je Luka povedal: »Zelo sem bil vesel nagrade. Sprva sem hotel, da bi se Barca uvrstila v finale, zdaj pa navijam za Liverpool.«

Aleš Petejan, vodja marketinga pri družbi Mastercard Slovenija, je ob tem dodal: »Mastercard že od nekdaj uresničuje želje, omogoča posebna doživetja in ustvarja nepozabne spomine. Tako kot je to posebno doživetje za Luko, smo nad izjemno priložnostjo navdušeni tudi pri družbi Mastercard. Takšna izkušnja se otroku za vedno zasidra v srce, saj uresničuje skrito željo po srečanju z idoli. Skupaj z NK Maribor se zavzemamo, da bi žoga postala simbol sodelovanja in povezovanja, predvsem različnih generacij in družinskih vezi na vseh nogometnih stadionih, Luko pa podpiramo v edinstveni vlogi spremljevalca nogometaša na tekmi UEFA Champions League v Madridu in z njim že nestrpno pričakujemo finalni spopad.«

Iniciativa #ŽogaZbližuje
Mastercard Slovenija je letos začel z iniciativo #ŽogaZbližuje, v sklopu katere obuja nogometno družinsko tradicijo in spodbuja pozitivno navijaško kulturo na stadionskih tribunah. Tako je v sklopu te iniciative na mariborskem Ljudskem vrtu zaživel družinski sektor, kjer družinske vrednote prevladajo navijaške strasti. NK Maribor in Mastercard Slovenija želita tako z iniciativo #ŽogaZbližuje okrepiti povezovalno moč nogometa in pripeljati čim več družin z otroki nazaj na tribune.

Sorodni članki

Komentiraj

Anti-Spam: