Gledanost TV programov v Sloveniji (tržni delež) – Q4 2013 -POP TV, Kanal A, SLO 1, SLO 2, Planet TV | UPORABNA STRAN

Gledanost TV programov v Sloveniji (tržni delež) – Q4 2013 -POP TV, Kanal A, SLO 1, SLO 2, Planet TV

Gledanost TV programov v Sloveniji (tržni delež) za Q4 2013 kaže, da je imel največ gledalcev POP TV 3.3% gledanost in 25.4% delež gledalcev skozi celoten dan. Sledi mu Kanal A z 1.6% gledanostjo in 12% deležem gledalcev, tretja televizija je SLO 1 z 2.3% gledanostjo in 15% deležem gledalcev. Planet TV pa je na četrtem mestu z 0.92% gledanostjo in 6.21% deležem gledalcev. To pomeni, da je Planet TV za čisto malo premagal SLO 2, ki ima 0.9% gledanost in 6% delež gledalcev.

gledanost-televizije-slovenija-trzni-delez-q4-2013

Klikni za povečavo.

Pri Prime timu se stvar malo zatakne, saj ga ProPlus (Pop TV, Kanal A, OTO, BRIO in KINO) meri od 19.00 do 23.00, RTV Slovenija in Planet TV pa od 18.00 do 23.00. POP TV sicer še vedno krepko vodi, a mu tokrat sledi SLO 1. Boj za tretje mesto je dobil Kanal A, četrti pa je Planet TV.

gledanost-proplus-q4-2013

Za ProPlus so na voljo tudi primerjave s Q4 2012. Tako je POP TV v Q4 2013 v primerjavi s Q4 2012 v prime timu pri gledanosti izgubil 0.1 odstotne točke, pri deležu gledalcev pa 1.2 odstotne točke. Kanal A je nekaj malega pridobil in sicer 0.1 odstotno točko pri gledanosti in 0.2 odstotne točke pri deležu gledalcev. Prav tako je pridobil bivši POP NON STOP paket, ki sedaj vključuje programe OTO, BRIO in KINO. V prime timu pri gledanosti so pridobili 0.2 odstotni točki pri deležu gledalcev pa 1.1 odstotno točko.

Pomembno!
Pro Plus imat podatke za starostno skupino 18-49 let. RTV Slovenija in Planet TV pa 4+ let.

Vir podatkov: AGB Nielsen Media Research in poročilo CME Q4 2013.

Sorodni članki

Komentiraj

Anti-Spam: