Gledanost TV programov v Sloveniji (tržni delež) – Q4 2014 -POP TV, Kanal A, Planet TV, SLO 1, SLO 2 | UPORABNA STRAN

Gledanost TV programov v Sloveniji (tržni delež) – Q4 2014 -POP TV, Kanal A, Planet TV, SLO 1, SLO 2

Gledanost TV programov v Sloveniji (tržni delež) za Q4 2014 kaže precej pretresljivo leto za družbo Pro Plus, ki upravlja s programi Pop TV, Kanal A, OTO, BRIO in KINO, saj imajo večino številk v primerjavi s Q4 2013 v rdečem. Največji padec je zabeležil POP TV, največjo rast pa Planet TV. Planet TV se tako nevarno približuje Kanalu A, a se bo stvar v nogometni sezoni 2015/16 nekoliko spremenila, saj je družba Pro Plus odkupila pravice za predvajanje Lige prvakov in Lige Evropa.

Klikni na sliko za povečavo.

Klikni na sliko za povečavo.

Zanimivo je tudi to, da je gledanost programov OTO, BRIO in KINO v prime timu majčkeno zrastla, na celodnevni ravni je ostala enaka, se pa je tam znižal delež gledalcev (to so tisti, ki so v tistem trenutku gledali televizijo).

Pro Plus je zabeležil tudi precejšen padec kot družba, saj so iz 51.3% deleža gledanosti na celodnevni ravni prišli ne 45%. To je padec za 6.3 odstotnih točk. V prime timu so izgubili nekaj manj saj so iz 41% prišli na 36.6% (-4.4).

gledanost-rtv-slo-q4-2014

Klikni na sliko za povečavo.

RTV Slovenija je nekoliko svoja zgodba, saj podatke pošiljajo za ciljno skupino 4+ let in se jih ne da primerjati z 18-54 let. Je pa moč razbrati, da sta tako SLO 1, kot SLO 2 v primerjavi s Q4 2013 pridobila na gledanosti.

Sorodni članki

Komentiraj

Anti-Spam: