TLC z novo grafično podobo v središču katere je emoji, saj ciljajo na mlade / OMG with heart

TLC je televizijski program, ki sodi v družino programov Discovery Networks in Discovery Networks CEEMEA, ki pokriva države Srednje in Vzhodne Evrope, Bližnjega vzhoda in Afrike se je v juniju odločil prenoviti grafično podobo. Gradili so jo iz idejnega koncepta in slogana “OMG with heart”.

TLC 3.0 Ceemea Logo

TLC je ključno vlogo torej dodelil emojijem, ki bodo umeščeni tako v tele¬vizijske vsebine kot tudi ostala gradiva, kanale in platforme. Nova celostna grafična podoba gradi na dveh ključnih vrednotah blagovne znamke TLC, to pa sta presenečenje in čus¬tva. V paket nove korporativne identitete spadajo tudi osvežen logo živahnih barv in emojiji.

tlc

Paul Welling, starejši vodja programskega oddelka pri Discovery Ne¬tworks CEEMEA je povedal: »TLC obstaja peto leto in je trenutno številka ena v kategoriji zabavnih programov za žensko občinstvo povsod v regiji CEEMEA, na svetovni ravni pa najširše dostopen program, ki v pretežni meri nagovarja ženske. Poleg obstoječega občinstva bomo pritegnili tudi mlajšo generacijo in s tem povečali doseg TLC-ja.«

Zelo pomembno vlogo v kampanji nosijo socialna omrežja, kjer bodo gledalci TLC-ja izzvani, naj svoja čustva in doživljanja TLC-jevih vsebin izrazijo na zabaven način. Na vsebinski ravni se bo kampanja vrtela okoli ključnih tematskih stebrov programa TLC, ti pa so poroke, hrana, družina & odnosi, medicina, potovanja k sebi, šokantna telesa in neobičajni zmenki. Z novo preobleko prihajajo na TLC tudi sveže sezone najbolj priljubljenih TLC-jevih od-daj, kot sta Mojster za torte in Poročena z obleko, gledalci pa se lahko veselijo tudi premier razburljivih novih serij, kot so Redke bolezni, Moja odvečna koža, Samski očka išče … in Zaljubljeni debeluhi.

Sorodni članki

Komentiraj

Anti-Spam: