NLB je že peto leto zapored digitalno najbolj razvita banka v Sloveniji, je pokazala raziskava podjetja E-laborat | UPORABNA STRAN

NLB je že peto leto zapored digitalno najbolj razvita banka v Sloveniji, je pokazala raziskava podjetja E-laborat

Digitalni razvoj bank je iz leta v leto bolj pomemben. Tehnološke novosti morajo slediti zadnjim trendom, saj komitenti bank to zahtevajo. Podjetje E-laborat razvoj digitalnega poslovanja bank in digitalnega bančništva spremlja že vse od leta 2006. Letošnje poročilo pa je razkrilo, da je NLB že peto leto zapored digitalno najbolj razvita banka v Sloveniji.

NLB številne rešitve predstavi kot prva banka v Sloveniji
Nudenje sodobnih in varnih storitev, ki poenostavijo bančno poslovanje in so na voljo kjerkoli ter kadarkoli, je ključno za dobro uporabniško izkušnjo. To posledično pomeni, da je treba vedno znova predstavljati nove rešitve. Novosti morajo biti komitentom jasno predstavljene, kar banke najlažje naredijo prek svojih spletnih mest. Zato je E-laborat v Analizi slovenske digitalne bančne panoge 2018 spletna mesta analiziral v kategorijah predstavitev ponudbe, komunikacija z obiskovalci, uporabniška izkušnja in korporativne informacije. Portal NLB.si se je s 73-imi točkami uvrstil na prvo mesto med slovenskimi bankami, tako kot lani pa je bil ocenjen tudi nad povprečjem izbranih tujih bank. Druga in tretje uvrščena slovenska banka zaostajata za pet oz. osem točk.

Tanja Piškur, direktorica Razvoja in upravljanja prodaje je povedala: »V NLB intenzivno vlagamo v digitalizacijo poslovanja, pri tem pa največ pozornosti namenjamo uporabniški izkušnji strank. Da bi naše stranke kar najhitreje dobile informacije, ki jih iščejo, in pomoč, ko jo potrebujejo, ter da bi lahko bodisi od doma ali pa nekje na poti postorile tako rekoč vse bančne opravke, vseskozi posodabljamo in izboljšujemo naše storitve in naš portal. Veseli smo, ko naš trud opazijo, to pa nam da tudi dodaten zagon, da iščemo še boljše rešitve.«

Krepijo tudi aktivnosti na družbenih omrežjih
Raziskava E-laborata je prav tako pokazala, da je NLB izboljšal prisotnost in aktivnosti na družbenih omrežjih. Na Facebooku so imeli v času merjenja največ sledilcev med slovenskimi bankami, 31.300, v zadnjem letu pa so prav tako pridobili največ sledilcev, in sicer 4.704. Krepko največ so imeli tudi sledilcev na LinkedInu (4.711), prav tako so imeli tudi največ objav in odzivov nanje.

Andrej Krajner, direktor Komuniciranja je ob predstavitvi rezultatov raziskave povedal: »Zelo ponosni smo, da smo toliko sledilcev pridobili z uporabnimi vsebinami in strokovnimi finančnimi nasveti, ne pa z nagradnimi igrami in objavami, ki zgolj vabijo klike. Našim strankam bomo še naprej ponujali vsebine, ki jim bodo v pomoč pri urejanju financ in snovanju varne prihodnosti, tudi finančne.«

Sorodni članki

Komentiraj

Anti-Spam: