Httpool, ki je eden izmed večjih oglaševalcev pri nas je s 1.3.2009 spremenil ceno/znižal kontekstualne pasice za oglaševalce, in sicer iz 15€ CNT (cena na tisoč potrjenih prikazov) na 10€ CNT. Znižanje je očitno posledica gospodarske krize, saj bo tako ta oglas, ki sodi med dražje, bolj zanimiv za oglaševalce. Obenem pa bodo zadovoljni tudi založniki saj bodo s tem imeli več možnosti, da bo oglas prikazan na njihovi strani.
Kot je bilo že omenjeno zgoraj je Httpool eden med večjimi oglaševalskimi hišami pri nas, ki se ukvarjajo s spletnim marketingom. Tako poleg kontekstualne pasice, pri njej založniki zaslužijo do 4€ za CNT, kontekstualni oglasi, kjer gre za hibridni model (cena na klik/CNK ter potrjen prikaz/CNT), založnik lahko zasluži do 0.08€ za CNK ter še 0,08 za CNT. Prav tako pa ponujajo še Performance oglase, kjer se zaslužek za založnike giblje med 0,15 in 0,2€ na klik.
Kaj več o Httpool si lahko preberete v tem članku Httpool doživel korenito prenovo ali pa na njihovi spletni strani.