Netflix uporabnikom A1 Slovenija ponovno deluje tako kot je treba. Kar nekaj časa so se namreč pojavljale težave z dostopom do Netflixovih vsebin. Predvsem je do tega prihajalo v času, ko je bilo omrežje bolj obremenjeno. To so navadno večerne ure, ko je več ljudi hkrati želelo dostopati do Netflixove video knjižnice.
Netflix pri A1 Slovenija zdaj deluje tekoče in v polni ločljivosti
Težava, ki so jo imeli uporabniki A1 Slovenija pri dostopu do naročniške video storitve na zahtevo Netflix, je bila ta, da kljub odlični hitrosti povezave do svetovnega spleta, je bila hitrost prenosa pri Netflixu izjemno slaba. Torej, vsa ostala vsebina je delovala s polno hitrostjo in v polni ločljivosti, prenos Netflixovih filmov in serij pa se je zatikal.
Kje je bila težava?
Težava pravzaprav ni ležala pri A1 Slovenija, ampak pri njihovi »mami«. A1 Slovenija je namreč del mednarodne skupine A1 Telekom Austria Group (A1 TAG), ki združuje operaterje iz Avstrije, Slovenije, Belorusije, Bolgarije, Hrvaške, Severne Makedonije, Srbije in Liechtensteina. A1 TAG pa je tisti, ki je za vse operaterje skupine zagotavljal mednarodni dostop do Netflixovih storitev. Ker je ob obremenitvah prihajalo do zasičenosti te povezave, so imeli uporabniki težave z dostopom do Netflixovih vsebin.
Pri A1 Slovenija so težavo in rešitev, ki so jo poiskali skupaj z Netflixom, pojasnili takole:
V času povečane uporabe interneta zaradi dela od doma in šolanja na daljavo je občasno prihajalo do slabšega delovanja storitve Netflixa. Glavni razlog je bilo zasičenje na eni od mednarodnih povezav, prek katere uporabnikom kot del mednarodne skupine A1 Telekom Austria omogočamo uporabo Netflixovih storitev. Po večkratnih poskusih smo skupaj z Netflixom uredili, da se del prometa preusmerja na eno od obstoječih alternativnih povezav. Vzporedno preučujemo tudi možnost dodatnih rešitev, ki bi zagotovile še bolj dolgoročno stabilno delovanje. Stanje omrežja in delovanje storitev bomo pozorno spremljali še naprej.