Virtualna asistentka Titina se je pridružila spletni strani t-2.net. T-2 tako sledi trendu uvajanja klepetalnih robotov (chatbot) v podporo strankam, saj zna odgovoriti na pogosta vprašanja. Na tak način se razbremeni osebje, ki se lahko nato posveti kompleksnejšim vprašanjem.
Titina trenutno postreže s ključnimi T-2 informacijami
Kot so pojasnili pri T-2 so Titino v trenutni fazi naučili, da lahko novim in obstoječim uporabnikom postreže s ključnimi informaciji. V prihodnosti pa bo lahko poskrbela za skoraj vse elemente naročniškega razmerja, povpraševanja in nakupa. Tako Titina lahko novim uporabnikom zdaj pomaga pri iskanju informacij o aktualni ponudbi in razpoložljivosti fiksnih storitev na njihovem naslovu. Obstoječim T-2 uporabnikom pa poleg infromacij priskoči na pomoč pri uporabi storitev, kot so Horizont, e-račun, trajnik in e-poslovanje. Tudi T-2 Klub ji ni tuj.
Virtualna asistentka Titina se bo sproti učila
Ob lansiranju ima T-2-jeva virtualna asistentka omejen obseg znanja, a jo bodo pri T-2 sproti nadgrajevali. Pri T-2 so zapisali, da je njihova želja in načrt, da bo v prihodnosti virtualni asistent sposoben rešiti skoraj vse zahtevke uporabnikov, ne glede na njihovo kompleksnost. Med prihajajočimi funkcionalnostmi je tako napredno upravljanje naročniškega razmerja, sklepanje novih storitev, nakup naprav ter vpogled v trenutno porabo. Do tega, da bo Titina znala uporabniku samostojno svetovati glede na potrebe in želje, pa bo morala usvojiti še precejšen nabor znanj. Da bo Titina to lahko izvedla, T-2 pripravlja tudi funkcionalnost personalizacije pogovora, tehnologija pa omogoča tudi, da bo Titina v prihodnosti uporabnika podpirala s pomočjo glasovnih ukazov.