Zavarovalnica Sava in Jolly sta združili moči v humanitarni kampanji namenjeni otrokom. Podprli sta namreč socialno-humanitarni sklad Dedek Mraz, ki deluje pod okriljem Zveze prijateljev mladine Slovenije (ZPMS). V okviru svoje kampanje za nezgodno zavarovanje otrok in šolske mladine, sta podjetji zbirali sredstva, ki bodo pomagala otrokom iz manj spodbudnih okolij med novoletnimi prazniki.
Donacija za sklad Dedek Mraz in lepše novoletne praznike
Zavarovalnica Sava je sodelovala z donacijo del sredstev od vsakega sklenjenega zavarovanja, medtem ko je Jolly prispeval z donacijo svojih izdelkov. Poudarek je bil na družbeni odgovornosti, ki je ključni del njune strategije. Skozi kampanjo so z izdelki Jolly nagradili 536 otrok in v sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine osrečili tudi otroke v stiski, katerih otroštvo ni vedno pisano in veselo.
Direktorica Službe za marketing in odnose z javnostmi v Zavarovalnici Sava Špela Kregar je povedala:
v Zavarovalnici Sava področje trajnostnega razvoja in družbene odgovornosti eden od ključnih strateških stebrov delovanja. Zavedamo se, da je vračanje v okolje naš privilegij, ki ga udejanjamo vedno, ko prepoznamo potrebe. Vlagamo v šport, razvoj talentov, kulturo, preventivo in še mnoge druge dejavnosti, a skrb za depriviligirane ima v naših srcih prav posebno mesto.
Nejc Slokan, direktor marketinga in komunikacij v Aero-Jolly pa dodaja:
otroci z barvicami izražajo, raziskujejo svet okoli sebe in razvijajo svoje talente. Zato se zavedamo, kako pomembno je, da imajo vsi otroci enake možnosti za razvoj teh spretnosti, ne glede na okolje, iz katerega izhajajo.« »Naša zaveza je, da barvic, ki ne izpolnjujejo naših visokih standardov, ne zavržemo, temveč jih podarimo otrokom iz socialno šibkejših okolij. S tem želimo širiti veselje do risanja in omogočiti vsem otrokom enak dostop do orodij, ki spodbujajo njihov ustvarjalni izraz
Obisk dedka Mraza
Zbrana sredstva bodo uporabljena za organizacijo prireditev Obisk dedka Mraza, ki jih organizira ZPMS. Na teh dogodkih bo Dedek Mraz razdelil barvice Jolly otrokom iz manj spodbudnih okolij, s čimer se želi vsem otrokom zagotoviti pravljično doživetje prazničnih daril. Poleg tega sta podjetji spodbujali otroško kreativnost in domišljijo z aktivacijo “Vse barve odraščanja”, kjer so otroci lahko sodelovali s svojimi risbicami. Strokovna žirija, v kateri je sodelovala znana ilustratorka Hana Stupica, je izbrala najboljše tri risbe. Stupica poudarja pomen barv in risanja pri spoznavanju sveta in razvoju otroških sposobnosti. ob koncu pa dodala, da je tudi ona kot otrok sodelovala v likovnem nagradnem natečaju, ki se ga spominja še danes:
Dobila sem glavno nagrado, ki sem jo podelila s sošolci, saj sem mislila, da jo bodo naslednji dan dobili tudi oni.