Telekom Slovenije je skupaj z agencijo Pristop prejel mednarodno nagrado Gold Quill – Award of Merit, ki jo podeljuje International Association of Business Communicators (IABC). Nagrado sta družbi prejeli v kategoriji družbene odgovornosti za športno-komunikacijsko pobudo »Navijajmo pametno«, ki je bila prvič predstavljena ob olimpijskih igrah v Parizu 2024. Gre za eno najprestižnejših priznanj na področju poslovnega komuniciranja, ki nagrajuje projekte z visokimi standardi strateškega načrtovanja, izvedbe in merljivih rezultatov.
Mednarodno priznanje za odgovorno komuniciranje
Nagrada Gold Quill je mednarodni standard odličnosti na področju komuniciranja. Pobuda »Navijajmo pametno« se je uvrstila med najboljše projekte na globalni ravni, kar potrjuje tudi uvrstitev v izbor IABC v kategoriji družbene odgovornosti. Kampanja je nastala kot odziv na porast negativnih spletnih komentarjev, ki jih prejemajo vrhunski športniki. Telekom Slovenije je skupaj s športniki, kot so Janja Garnbret, Tine Urnaut in Anita Horvat, naslovil problematiko spletnega sovražnega govora. Hkrati pa je s simbolnim dejanjem »tleska« in kampanjsko himno »Spodbudnica« spodbudil razvoj spoštljivejše navijaške kulture.
Andreja Lenart, direktorica marketinga v Telekomu Slovenije je povedala:
Izjemno smo ponosni na to priznanje, saj kampanja »Navijajmo pametno« ni le dosegla, temveč presegla zastavljene cilje. Za Telekom Slovenije je ključnega pomena, da načrtno in sistematično gradimo blagovno znamko, ki temelji na odgovornosti. Ta pobuda je konkreten primer, kako krovno družbeno odgovorno poslanstvo blagovne znamke – spodbujanje odgovorne rabe tehnologije – prenašamo v prakso in s tem krepimo percepcijo Telekoma Slovenije kot zaupanja vrednega in trajnostno naravnanega podjetja. Nagrada je tudi priznanje našim dolgoletnim vlaganjem v sponzorstva, s katerimi že trideset let podpiramo širše družbeno okolje
Kreativna zasnova kot orodje za družbene spremembe
Izvršni kreativni direktor agencije Pristop Jure Tovrljan, pa je izpostavil pomen zgodb pri grajenju močnih blagovnih znamk:
V agenciji Pristop verjamemo, da se blagovne znamke najmočneje gradijo skozi prepričljive zgodbe. Izjemno smo ponosni na tiste, ki jih ustvarjamo skupaj s Telekomom Slovenije, še posebej, ker je iz tega sodelovanja zrasla odlična trajnostna iniciativa, usmerjena v pozitivne družbene spremembe. Priznanje, ki ga takšni projekti prejmejo tudi od tujih strokovnjakov, je lepa potrditev našega dela in vizije, da z zgodbami soustvarjamo boljši jutri.
Širitev platforme in dolgoročni razvoj
Pri Telekomu Slovenije načrtujejo nadaljnji razvoj in širitev pobude »Navijajmo pametno«. Aktivnosti se že odvijajo na področjih košarke, nogometa in kolesarstva. V prihodnje pa jih bodo razširili tudi na druga področja družbenega življenja.