Festival Ljubljana prvič na Marquee TV v sodelovanju s Telemach Slovenija
Na poseben kulturni večer v ambientu ljubljanskih Križank, ki je združil vodilne predstavnike slovenske umetniške in tehnološke sfere, sta Festival Ljubljana in Telemach Slovenija predstavila prihod platforme Marquee TV v slovenski prostor. Telemach je Marquee TV v Sloveniji svojim uporabnikom ponudil že prej. A tokratna slovesnost je predstavila pomemben mejnik v digitalizaciji dostopa do uprizoritvenih umetnosti v Sloveniji. Z vključitvijo izbranih vsebin Festivala Ljubljana na Marquee TV slovenski ustvarjalci pridobivajo izjemno priložnost za mednarodno vidnost.
Festival Ljubljana prvič na Marquee TV v sodelovanju s Telemach Slovenija
Telemach in Festival Ljubljana z Marquee TV odpirata vrata v svet umetnosti
Marquee TV je digitalna platforma, ki že uspešno sodeluje z institucijami, kot so Royal Shakespeare Company, Balet Pariške opere in Kraljeva opera v Londonu. Ponuja namreč dostop do kurirane zbirke vrhunskih produkcij s področij klasične in sodobne umetnosti. V globalnem kontekstu, kjer poraba kulturnih vsebin prek pretočnih platform narašča (po podatkih Statista naj bi do leta 2027 kar 1,6 milijarde ljudi redno uporabljalo video-on-demand storitve), je vstop Marquee TV v Slovenijo pomemben korak pri usklajevanju domače ponudbe s sodobnimi trendi.
Festival Ljubljana kot pionir digitalnega dostopa do slovenske kulture
Partnerstvo med Marquee TV in Festivalom Ljubljana dodatno utrjuje položaj največjega slovenskega poletnega kulturnega dogodka kot vodilnega promotorja umetnosti na nacionalni in mednarodni ravni. Letošnji 73. Ljubljana Festival bo prvič omogočil ogled izbranih predstav tudi prek digitalne platforme, kar pomeni, da bo vrhunska slovenska kulturna ponudba dostopna tako domačemu kot tujemu občinstvu. Ne glede na lokacijo ali čas. Kot je poudaril direktor festivala Darko Brlek, gre za pomemben premik:
Marquee TV in Telemach odpirata Festivalu Ljubljana vrata v svet – gledalci iz vsega sveta bodo lahko doživeli vrhunske umetniške dogodke, ki vsako leto potekajo v srcu ene najlepših evropskih prestolnic. S tem se pridružujemo uglednim kulturnim ustanovam, ki prek digitalnih platform širijo dostop do najboljših umetniških vsebin.
Družbeni pomen in vpliv digitalne dostopnosti umetnosti
Dostopnost do umetniških vsebin je vse bolj prepoznana kot ključen element kulturne vključenosti. Raziskave, kot je študija Europeana iz leta 2023, opozarjajo, da lahko digitalne platforme pomembno zmanjšajo kulturne razlike med različnimi demografskimi skupinami, zlasti med mladimi in tistimi iz oddaljenih ali kulturno manj razvitih regij. S projektom Marquee TV v Sloveniji Telemach ne ponuja le storitve, temveč omogoča širši dostop do kulturne izobrazbe in umetniškega doživetja. Kot je dejal Tomislav Čizmić, predsednik poslovodstva Telemach Slovenija:
Z Marquee TV prinašamo umetnost iz dvoran v domove. Verjamemo, da kultura ne pozna meja in da mora biti dostopna vsem. Festival Ljubljana že desetletja postavlja najvišje standarde umetniške kakovosti pri nas – s programom, ki vsako leto navdušuje in uveljavlja Slovenijo na svetovnem kulturnem zemljevidu. Zato je sodelovanje s Festivalom Ljubljana za nas naravno partnerstvo, s čimer še poglabljamo doživljanje umetnosti, z Marquee TV pa odpiramo še eno okno v svet temu izjemnemu kulturnemu dogodku in slovenski umetnost.
Platforma Marquee TV je v Sloveniji dostopna na dva načina. Ali kot 24-urni programski kanal v okviru Telemachove sheme EON in prek Telemachovega Video kluba. To pomeni, da lahko uporabniki izberejo med linearnim programom ali individualnim dostopom do vsebin na zahtevo.
Vedno bolj se uveljavlja hibridni model dostopa do umetnosti
Čeprav fizični kulturni dogodki še vedno ohranjajo svojo nepogrešljivo vlogo, se vse bolj uveljavlja hibridni model. Ta združuje prednosti neposrednega doživetja in digitalnega prenosa. Izkušnje iz obdobja pandemije so jasno pokazale, da obstaja dolgoročna potreba po fleksibilnem dostopu do umetniških vsebin. Ljubljana Festival z letošnjim partnerstvom uresničuje prav to hibridno vizijo. Bogati fizični program z več kot 6.500 umetniki iz celega sveta bo delno dostopen tudi digitalno, kar pomeni večjo dosegljivost in dolgoročnejšo prisotnost umetnosti v javnem prostoru.
Z nadaljevanjem uporabe te strani, se strinjate z uporabo piškotkov. .
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.