Trgovina Victoria’s Secret Ljubljana Slovenija kmalu odpira svoja vrata v nakupovalnem središču Supernova Ljubljana Rudnik. Če se je o datumu odprtja prve Victoria’s Secret trgovine v Sloveniji do zdaj zgolj ugibalo, je zdaj uradno znano. Victoria’s Secret Ljubljana se odpira v četrtek, 2.10.2025 ob 9.00.
Odprtje trgovine Victoria’s Secret Ljubljana
Victoria’s Secret je ene najbolj prepoznavnih blagovnih znamk perila na svetu. Odprtih ima več kot 1.350 trgovin v več kot 70 državah sveta. Tej številki pa se bo z začetkom oktobra pridružila tudi Slovenija oz. bolj natančno Ljubljana. Vstop na slovenski trg je del širše strategije podjetja, ki zadnja leta intenzivno širi svojo prisotnost v Evropi. Po uspešnih otvoritvah v sosednjih državah, kot so Italija, Avstrija in Hrvaška, zdaj Victoria’s Secret prihaja tudi k nam.
Sprememba podobe znamke v zadnjih letih
Victoria’s Secret je v zadnjih letih doživela pomembne spremembe, saj se je zavezala k širši reprezentaciji žensk in raznolikosti. Če je bila znamka v preteklosti znana predvsem po glamuroznih modnih revijah in angelskih manekenkah, danes vse bolj poudarja različne tipe teles, avtentičnost in inkluzivnost.
Otvoritveni dan in nagrade za prve obiskovalce trgovine Victoria’s Secret Ljubljana
Posebne pozornosti bodo deležni prvi obiskovalci, saj bodo prejeli tudi ekskluzivno darilo. Kot poseben spomin na trenutek, ko je Victoria’s Secret vstopila v Slovenijo. Poleg ikoničnih kolekcij, kot je Very Sexy, ki velja za simbol zapeljivosti in moči, bodo obiskovalci imeli priložnost izkoristiti tudi osebno 1 na 1 bra fitting svetovanje.
Pomen za slovenski maloprodajni trg
Otvoritev trgovine Victoria’s Secret v Ljubljani je pomemben dogodek tudi z vidika razvoja maloprodajnega trga v Sloveniji. V zadnjih letih se v regiji povečuje prisotnost globalnih modnih in lifestyle znamk, kar kaže na privlačnost slovenskega trga za mednarodne vlagatelje. Po podatkih Statističnega urada RS so potrošniški izdatki gospodinjstev za oblačila in obutev v letu 2023 predstavljali približno 5,6 odstotka vseh izdatkov, kar je primerljivo z evropskim povprečjem