Na spektakularnem kolesarskem dogodku Pogi Challenge 2025, ki ga je v svojem rojstnem kraju Klanec organiziral Tadej Pogačar, se je zbralo kar 1189 udeležencev iz 36 držav. Med množico amaterjev in profesionalcev je bila tokrat v središču pozornosti tudi tehnologija. Huawei je kot partner dogodka omogočil, da so številni kolesarji preizkusili novo pametno uro Huawei Watch GT 6. Ta je bila zasnovana prav za natančno spremljanje športnih zmogljivosti in nadzor telesne pripravljenosti. Dogodek, simbolično poimenovan »S Klanca v klanc«, je povezal športno strast, vrhunsko tehnologijo in nacionalni ponos ob uspehih enega najboljših kolesarjev na svetu.
Pogi Challenge kot preizkus vztrajnosti in simbol slovenske kolesarske kulture
Kolesarji so se na zahtevni 23-kilometrski trasi z vzponom na Krvavec soočili z 1189 metri višinske razlike in povprečnim naklonom 7,6%. Gre za eno najbolj zahtevnih kolesarskih poti v regiji, ki zahteva kombinacijo fizične pripravljenosti, strategije in psihične vzdržljivosti. Dogodek je imel dvojni pomen: športni izziv in poklon slovenski kolesarski tradiciji, ki jo Pogačar pooseblja s svojimi uspehi. Prvi del trase, dolg 9,1km, je bil zasnovan kot prijateljska vožnja po poteh njegovega otroštva, medtem ko je drugi del, dolg 13,9km, prinesel pravo tekmovalno napetost, saj so se udeleženci pomerili v zasledovalni vožnji s profesionalcem.
Huawei Watch GT 6 kot tehnološki partner športne vzdržljivosti
Huawei Watch GT 6 je bil osrednje orodje številnih udeležencev, saj združuje zmogljivosti profesionalne športne naprave z naprednimi algoritmi spremljanja zmogljivosti. Ura omogoča sledenje moči, srčnega utripa, nasičenosti kisika v krvi in nadmorske višine, kar je za kolesarje ključno pri nadzoru napora in optimizaciji zmogljivosti. Posebej izstopa nova generacija satelitskega pozicioniranja Sunflower 2.0, ki uporablja dvofrekvenčni sprejemnik in podpira vse glavne globalne sisteme, kar zagotavlja natančno merjenje prevožene poti tudi v zahtevnih gorskih razmerah. Ta tehnološki pristop dokazuje, da pametne ure niso več zgolj spremljevalke rekreativnih športnikov, temveč postajajo profesionalna orodja za izboljšanje rezultatov in varnosti.
Energijska učinkovitost in dolga avtonomija kot ključni adut za športnike
Ena od glavnih prednosti ure Huawei Watch GT 6 je njena izjemna energijska učinkovitost. Zahvaljujoč optimiziranemu sistemu upravljanja energije lahko deluje do 21 dni z enim samim polnjenjem. To pa jo uvršča med najvzdržljivejše pametne ure na trgu. Takšna avtonomija je še posebej pomembna za kolesarje na daljših turah, kjer dolgotrajno delovanje navigacije, merilcev srčnega utripa in GPS-a običajno hitro izprazni baterijo. Huawei s tem ne cilja le na rekreativne uporabnike, temveč tudi na profesionalce, ki potrebujejo zanesljivo spremljanje podatkov brez prekinitev.
Dogodek kot simbol povezovanja tehnologije in človeškega potenciala
Na dogodku so poleg Tadeja Pogačarja sodelovali številni znani obrazi iz Slovenije. Skupaj z njimi je kolesarila tudi lokalna ekipa Huaweia, kar je pokazalo, da blagovna znamka ne želi biti zgolj opazovalec, temveč aktivni del športne skupnosti. Vodja marketinga za Slovenijo in Hrvaško Lana Jelić je ob tem poudarila:
Dogodek je bil poklon duhu izzivanja samega sebe, ki ga utelešata tako Huawei kot Tadej Pogačar. Veseli nas, da lahko kolesarjem vseh ravni ponudimo priložnost, da izkusijo elitno kolesarjenje s podporo naše najnaprednejše nosljive tehnologije.
To pa je tudi jedrnat povzetek filozovije Huaweija: združevanje inovacij, motivacije in vztrajnosti.
Blagovna znamka Huawei kot ambasador aktivnega življenjskega sloga
Sodelovanje na Pogi Challenge ni zgolj sponzorski projekt, temveč nadaljevanje globalne strategije Huaweia, ki pod sloganom »Now Is Yours« spodbuja uporabnike, da presežejo svoje meje. Tehnologijo želijo namreč približati vsakdanjim uporabnikom in obenem ohraniti njeno profesionalno vrednost. S tem postaja Huawei vse bolj prepoznaven kot znamka, ki povezuje šport, znanost in človeško izkušnjo.