Blagovna znamka Bubaba, ki jo številne mamice prepoznavajo kot sinonim za toplino, nežnost in domačnost, praznuje 14 let ustvarjanja ročno izdelanih izdelkov za najmlajše. Ob tej priložnosti so na idiličnem posestvu Vuglec Breg na Hrvaškem predstavili novo kolekcijo Bubaba 2025/26. Dogodek je tako postal poklon vrednotam, ki jih Bubaba živi že od svojega začetka. To so: iskrenost, poklon ročnemu delu in ljubezni do otrok.
Bubaba, toplina, ki jo ustvarjajo roke
Zgodba Bubaba se je začela leta 2011 v majhni proizvodnji v Začretju, kjer so z veliko predanosti sešili prve otroške posteljnine. Danes se znamka ponaša s skoraj 200 različnimi izdelki. Vse od mehkih dekic, tetra pleničk in spalnih vreč do otroških gnezdec, materinskih blazin in pisanih foteljev. Vsak izdelek je plod ročnega dela, natančnosti in ljubezni do detajlov, kar ustvarja neponovljivo vez med izdelkom in družino, ki ga uporablja. Obiskovalci dogodka so imeli priložnost izdelke otipati in občutiti razliko, ki jo prinaša ročno delo, saj Bubaba že več kot desetletje ostaja zavezana tradiciji kakovosti in mehkobi naravnih tkanin.
Dogodek, ki je povezal ustvarjalke in mamice
Na predstavitvi, ki je potekala v oktobru oktobra 2025, se je zbralo približno 44 gostov, med njimi številne vplivne mamice, predstavniki marketinških ekip iz Slovenije in Hrvaške ter celotna ekipa Bubaba. Ambient Vuglec Brega je z rustikalno eleganco in naravno lepoto poudaril sporočilo blagovne znamke, toplina, domačnost in skrb za vsak detajl. Kolekcija Bubaba 2025/26 je bila predstavljena v skrbno zasnovanem okolju, kjer so izdelki ustvarjali harmonijo med tradicijo in sodobnim dizajnom. Dogodek so dopolnili tudi produkti blagovne znamke FreeON, ki skupaj z Bubaba tvorijo celostno otroško zgodbo od prvih sanj do vsakodnevnih družinskih trenutkov.
Ročno delo kot izraz ljubezni
Bubaba je s svojo novo kolekcijo ponovno dokazala, da ročno delo ni le del tradicije, ampak izraz vrednot, ki jih sodobne družine znova cenijo. Izdelki blagovne znamke niso le funkcionalni pripomočki, ampak postajajo del čustvenih spominov. So del trenutkov, ko starši ustvarjajo toplino doma. Med gosti dogodka je bila tudi glasbenica in mamica Darja Gajšek, ki je povedala:
Bubaba je znamka, ki si res zasluži podporo, ker točno veš, od kod prihaja, kako in s kakšnim namenom so izdelki narejeni. Ima tisti poseben, nežen dotik, ki je res prijazen do dojenčka. Mi imamo doma ogromno njihovih izdelkov – od odejic, tetra plenic do posteljnine in Maj se ob njih počuti izjemno prijetno. Še posebej ima rad njihove odejice, zato lahko rečem, da je Bubaba postal del našega vsakdana.
Kolekcija, ki v dom prinaša mehkobo in estetiko
Nova kolekcija Bubaba 2025/26 je preplet funkcionalnosti in estetike. Izdelki so oblikovani v umirjenih tonih, ki spodbujajo občutek topline ter dopolnjeni z mehkimi teksturami in igrivimi motivi. Darja Gajšek je o kolekciji dodala:
Ta jesenska posteljnina je naravnost čudovita. Res lušten vzorec, fantastična kombinacija topline in mehkobe, ki bo otroku zagotovo zelo pri srcu. Zelo so mi všeč tudi pisani fotelji, ki se lahko raztegnejo v majhno ležišče – tako praktično in prikupno! Posebej pa me je navdušila nova »medvedkasta« kolekcija, kot jo sama poimenujem – tkanina daje občutek, kot da ves čas objemaš medvedka.
Ustvarjalni izziv in spoštovanje do rokodelstva
Dogodek ni bil zgolj predstavitev kolekcije, temveč tudi priložnost za izkušnjo ustvarjalnega procesa. Vsak udeleženec je tako ročno zašil rob okrasne blazine Bubaba. Preprost, a simbolno bogat izziv, ki je poudaril pomen ročnega dela.
Zelo simpatično se mi je zdelo, da so nam pripravili tudi ustvarjalen izziv, kjer smo morali uporabiti svoje ročne spretnosti – vsak je sešil del blazinice. To je bilo res nekaj posebnega, saj ti takšna izkušnja da še več spoštovanja do tega, koliko ročnega dela in predanosti je vloženega v vsak Bubaba izdelek, je povedala Gajšek.
Toplina, ki jo najdemo v vsakem domu
Bubaba ostaja zavezana preprostosti, mehkobi in zaupanju. Izdelki so že dolgo stalnica v ponudbi Baby Centra, kjer starši najdejo več kot 200 izdelkov iz naravnih, prijaznih materialov. Blagovna znamka ne sledi hitrim trendom, temveč gradi na trajnih vrednotah, kakovosti, domačnosti in pristni skrbi. Zgodba Bubaba se je pred 14 leti začela s šivanko, nitjo in prvim kosom posteljnine, danes pa piše nova poglavja, ki bodo rasla skupaj z generacijami otrok in njihovih staršev.
Foto: Bubaba by FreeON