Argeta Exclusive à la Mojmir Šiftar nadaljuje linijo namazov, ki se je začela leta 2009. Argeta je takrat s povsem novo linijo ni želela zgolj razširitev obstoječe ponudbe, temveč začrtati samostojen projekt s svojo identiteto. Sodelovanja z uveljavljenimi chefi niso zasnovana kot enkratne promocijske poteze, temveč kot zaporedje avtorskih interpretacij, ki postopno širijo nabor okusov in idej. Mojmir Šiftar, ki goste sicer navdušuje v restavraciji Pen Klub, je tako že 13. chef s svojim Argeta Exclusive namazom.

Prekmurje kot osrednji element nove izdaje Argeta Exclusive
Nova Argeta Exclusive à la Mojmir Šiftar temelji na sestavinah in okusih, ki so tesno povezani s Prekmurjem. Mojmir Šiftar se je namreč odločil za jelenje meso, čemaž in rdeče grozdje sorte jurka.
Ti elementi niso izbrani zgolj zaradi izrazitega okusa, temveč tudi zaradi simbolne vrednosti, ki jo imajo pri Šiftarju. Takšna kombinacija odpira prostor za razmislek o tem, kako se regionalna identiteta lahko prevede v industrijski izdelek, ne da bi pri tem izgubila avtentičnost.



Nova Argeta Exclusive z letnico 2025 je bila predstavljena v prostorih Viba filma v Ljubljani, ki so bili prav za to priložnost vsebinsko zasnovani tako, da je Prekmurje simbolno zaživelo v urbanem okolju. Poseben meni, ki je bil pripravljen prav za to priložnost, je gostom omogočil neposreden stik z avtorsko interpretacijo okusa, ki ga podaja nova Argeta Exclusive. Za glasbeni nastop pa je poskrbel Vlado Kreslin.
Demokratizacija vrhunske kulinarike kot osrednje vodilo
Eden ključnih pojmov, ki spremlja linijo Argeta Exclusive, je približevanje vrhunske kulinarike širši javnosti. Kot je ob predstavitvi poudarila izvršna direktorica Atlantic Grupe Darja Teržan:
Argeta Exclusive že vrsto let nagovarja prav posebno ciljno skupino, gurmane, ljubitelje dobrih okusov in tiste, ki kažejo veliko zanimanje za ta svet in ga šele odkrivajo. Tako zvesto sledi svojemu poslanstvu, ki temelji na demokratizaciji vrhunske kulinarike in približevanje restavracijske izkušnje širši javnosti. Odlikujejo jo kakovost, vrhunski okusi in podpisi mojstrov kulinarike, na kar smo pri Argeti res ponosni.

Vloga trgovine pri razvoju premium segmenta
Letošnja novost je tudi omejena dostopnost izdelka prek trgovske verige Spar Slovenija. V preteklih izdajah je bila Argeta Exclusive namreč na voljo pri večini slovenskih trgovcev. Razlog za to je Darja Teržan pojasnila takole:
Verjamemo, da se ključ do uspeha skriva v sodelovanju s pravimi partnerji. Spar je hitro prepoznal moč skupnega grajenja blagovnih znamk, hitro pa smo našli tudi skupen cilj, saj oboji želimo svojim potrošnikom ponuditi le najboljše.
Uroš Lozej, izvršni direktor komerciale pri Spar Slovenija pa je dodal:
Med Sparovimi kupci je pomemben del tistih, ki dajejo velik poudarek gurmanski oziroma premium ponudbi in lokalnim izdelkom. V novem sodelovanju z Argeto smo prepoznali partnerja, ki bo našim kupcem ponudil inovativno lokalno gurmansko izkušnjo.
Foto: Žiga Intihar / Argeta