Nakupovalna središča v Sloveniji vse pogosteje prevzemajo vlogo prostorov družbenega dogajanja. Pri tem pa ima pomembno vlogo tudi Supernova. V letu 2025 so namreč nakupovalna središča Supernova Mercator Primskovo, Savski otok in Jesenice sistematično gradila vsebine, ki so presegle osnovno trgovsko funkcijo. Z dogodki, ki so bili razporejenimi skozi vse leto, je Supernova okrepila svojo prisotnost v lokalnem okolju in hkrati pokazala, kako se lahko nakupovalno središče razvije v prostor srečevanja, izmenjave in skupnih izkušenj.

Supernova kot upravljavec prostorov družbenega življenja
Pri upravljanju nakupovalnih središč Supernova izhaja iz razumevanja, da obiskovalci ne prihajajo zgolj zaradi nakupov. V letu 2025 je to potrdila z raznolikim programom dogodkov, ki so bili namenjeni družinam, otrokom in širši javnosti. Tematski dnevi, sezonski programi in praznični dogodki niso bili naključni, temveč del premišljenega pristopa, s katerim Supernova utrjuje vlogo svojih središč kot lokalnih stičišč. Takšna usmeritev sledi širšim spremembam v evropskem prostoru, kjer se pomen fizičnih trgovinskih lokacij vse bolj povezuje z doživetji in vsebinami.
Začetek leta v znamenju tradicije in skupnosti
Leto 2025 se je v nakupovalnih središčih Supernova začelo s pustovanjem, ki je v prostore prineslo barvitost, glasbo in smeh. Pustne povorke in maske so bile umeščene v okolje, ki je dostopno širši javnosti. Tako je Supernova omogočila stik med tradicijo in sodobnim urbanim prostorom. Marca je sledilo obeleževanje materinskega dne, ko je bila pozornost namenjena mamam, aprila pa je sledil velikonočni program z obiskom zajčka, otroškimi predstavami in ustvarjalnimi delavnicami.
Pomlad in poletje kot prostor doživetij pod okriljem Supernove
V pomladnih mesecih je Supernova v ospredje postavila vsebine z izrazito doživljajsko noto. Razstava starodobnih vozil je v Supernovina nakupovalna središča pritegnila obiskovalce različnih generacij in poudarila pomen tehniške dediščine. Poletni meseci so bili zaznamovani s kolesom sreče, ki je obiskovalcem ponudilo možnost sodelovanja in nagrajevanja z darilnimi karticami Supernova.

Jesenski programi in poudarek na družbeni odgovornosti
Jeseni je Supernova programe vsebinsko povezala z aktualnimi temami družin in lokalnega okolja. Dogodki ob začetku šolskega leta so bili usmerjeni v ozaveščanje o varnosti v prometu, kar kaže na širši pogled na vlogo nakupovalnega središča v skupnosti. Kostanjev piknik je ob jesenskih okusih in druženju pritegnil lokalne obiskovalce, oktober pa se je zaključil z nočjo čarovnic, ki je s tematskimi predstavami in programom nagovarjala predvsem najmlajše.
Praznični december kot vrhunec Supernovinega letnega dogajanja
Zaključek leta je v Supernovinih središčih tradicionalno najbolj pester. Martinovanje je združilo obiskovalce ob glasbi in kulinariki, december pa je prinesel bogat praznični program. Otroške predstave, obiski Miklavža in Božička ter posebne edicije kolesa sreče so ustvarile praznično vzdušje, ki presega nakupovanje. Posebno mesto je imelo tudi sodelovanje s HDD Jesenice, v okviru katerega so obiskovalcem podarjali vstopnice za hokejsko tekmo.
Supernova v širšem gospodarskem in prostorskem kontekstu
Dogajanja v Supernova Mercator Primskovo, Savski otok in Jesenice je del širše strategije skupine Supernova Group. Skupina upravlja 24 nakupovalnih središč v 16 slovenskih mestih in je v državi z naložbami presegla več sto milijonov evrov. Prisotna je tudi na drugih evropskih trgih, kar omogoča prenos izkušenj in razvoj modelov, ki jih je mogoče prilagoditi lokalnemu okolju. Supernova s tem utrjuje položaj enega ključnih upravljavcev nakupovalnih nepremičnin v Sloveniji, pri čemer vse večji poudarek namenja vsebinam, ki gradijo dolgoročen odnos z obiskovalci in lokalno skupnostjo.