Telemach Slovenija je v letošnjem letu že petič zapored organiziral zbiranje daril za otroke iz socialno šibkejših okolij. Akcija je dosegla največji obseg doslej, saj so s sodelovanjem zaposlenih in podporo Telemach skupaj zbrali več kot 500 daril.

V ospredju akcije je bil prav odziv zaposlenih družbe Telemach Slovenija. Kot so pojasnili v družbi, je bil letošnji odziv najmočnejši doslej. Številni oddelki so se namreč zbiranja daril lotili organizirano. Zbrana darila je Telemach Slovenija predal Zvezi prijateljev mladine Slovenije, ki že desetletja skrbi za pomoč otrokom po vsej državi. Ob predaji daril je generalna sekretarka ZPMS Breda Krašna izpostavila pomen sodelovanja in kontinuitete. Povedala je:
Podjetju Telemach Slovenija se iskreno zahvaljujemo za toliko daril. Več kot 500 jih je, in to že peto leto zapored. Najlepša hvala. Zelo smo vam hvaležni in upamo, da se vidimo tudi v naslednjem letu.
Dobrodelne pobude v širšem družbenem okviru
V širšem družbenem kontekstu akcija Telemach Slovenija odraža vlogo podjetij kot aktivnih partnerjev skupnosti. Praznične dobrodelne pobude imajo poleg neposredne materialne vrednosti tudi pomembno sporočilno funkcijo, saj opozarjajo na neenakosti, ki so sicer manj vidne. Ko takšne pobude izhajajo iz notranje motivacije zaposlenih in so podprte na ravni podjetja, njihov učinek zagotovo presega enkratno donacijo in postane del širšega razumevanja družbene odgovornosti.