Sejem IFA 2025 v Berlinu je največji sejem potrošniške in gospodinjske tehnologije v Evropi. Letos se na prizorišče vrača inovativno energijo s poudarkom na inovacijah, trajnosti, kulturnih izkušnjah in strateških partnerstvih. Organizatorji napovedujejo, da bo med 5. in 9. septembrom 2025 Messe Berlin gostil več kot 200.000 obiskovalcev, ki bodo deležni bogatega izobraževalnega programa. Na voljo bodo tudi številne poslovne in zabavne vsebine, ki presegajo okvire klasičnega sejma in ponujajo vpogled v prihodnost tehnološke družbe.
Sejem IFA 2025 je namenjen vsem, tako strokovni kot splošni javnosti
IFA Berlin velja za svetovno vodilno platformo za potrošniško elektroniko in gospodinjske aparate. Lani je sejem obiskalo približno 215.000 udeležencev iz 139 držav, razstavljalo pa je okoli 1.804 podjetij. Razstavljavci in obiskovalci se bodo letos osredotočali na inovacije v pametnem domu, umetni inteligenci, trajnostnih rešitvah in digitalnem zdravju. Organizatorji so v sodelovanju z neprofitno organizacijo Cradle to Cradle NGO okrepili trajnostni vidik sejma. IFA je sejem, ki ga obiščejo tako strokovnjaki kot splošna javnost. Dogodek je odprt za družine, šole in mlade navdušence, otroci do 15 let pa imajo prost vstop.
IFA 2025 prinaša Creator Hub, Beauty Hub in The Track kot nove izkušnje za obiskovalce
IFA 2025 bo ponudila tudi povsem nove vsebinske sklope, ki odražajo spreminjajoče se navade uporabnikov in širitev tehnološkega ekosistema. Posebno pozornost bo pritegnil IFA Creator Hub. Ta je namenjen vplivnežem, ustvarjalcem digitalnih vsebin in medijskim strokovnjakom, kjer bodo na voljo studii in prostori za ustvarjanje vsebin v živo. Zasnovan je kot stičišče med tehnologijo in kreativnostjo, saj povezuje naprave, orodja in platforme, ki oblikujejo sodobno digitalno komunikacijo. Poleg tega bo na sejmu premierno predstavljen Beauty Hub, ki združuje kozmetično industrijo in tehnologijo z interaktivnimi, potopnimi izkušnjami, posebej prilagojenimi mlajši generaciji uporabnikov. Obiskovalci bodo lahko preizkusili najnovejše rešitve s področja pametne nege kože, estetike in dobrega počutja. Novost je tudi The Track, zunanji prostor med halama 6 in 7, kjer bodo na voljo testne vožnje z e-kolesi in električnimi skiroji, kar odraža rastoč pomen trajnostne mobilnosti v mestih.
Širjenje programskih možnosti in partnerstev
IFA 2025 bo ponudila raznovrsten program: poleg razstav bo potekal IFA Retail Leaders Summit, v sodelovanju z Nielsen IQ kot globalnim partnerjem za tržne vpoglede. Organizirani bodo paneli, namenjeni vodilnim v maloprodaji, in poslovni zajtrki, kjer bo v ospredju vedenje potrošnikov, razvoj prodajnih kanalov in naraščajoč trg obnovljenih izdelkov. Partnerstvo z WeAreDevelopers poudarja, da se sejem ne omejuje le na strojno opremo in potrošniške trge, temveč odpira prostor tudi za programske inovacije in razvoj digitalnih rešitev.
Udeležba start-upov in inovatorjev
Za mlada podjetja in inovatorje bo letos še posebej zanimiv program IFA Next, kjer bo Evropski inovacijski svet (EIC) organiziral svoj razstavni prostor. Startupi bodo imeli možnost predstaviti svoje rešitve pred vlagatelji, pridobiti mentorsko podporo in se uveljaviti v širši industriji. Leta 2024 je sejem privabil več kot 1 100 investitorjev in dosegel več kot 80 000 medijskih objav, kar dokazuje njegov globalni vpliv in privlačnost za inovativne ekipe.
Kultura, izkušnje in tehnologija v objemu inovacij
Del sejma bo bogat kulturni program z imenom IFA Moments, kjer se tehnologija sreča z zabavo. Na sporedu bodo humanoidni roboti, glasbeni nastopi, kulinarične predstavitve Michelinovih kuharskih mojstrov in nastopi DJ-jev. Obiskovalci bodo lahko doživeli tudi IFA Sommergarten, festival na prostem, ki združuje glasbo, druženje in tehnologijo. Sejem se tako oddaljuje od klasične podobe razstavnih hal in postaja tehnološki festival izkušenj.