Številke so pomembne. A še pomembneje je tisto, kar stoji za njimi. Je slogan nove praznične TV kampanje, s katero NLB predstavlja novo kreativno in komunikacijsko platformo in hkrati začenja novo partnerstvo z agencijo Luna\TBWA. NLB Skupina je namreč po štirih letih in pol agencijo Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) zamenjala z novo regijsko kreativno agencijo Luna\TBWA. Ta kampanja je namreč njihova prva v sklopu novega sodelovanja.

Številke so pomembne. A še pomembneje je tisto, kar stoji za njimi.
NLB vstopa v leto 2026 z obsežnimi spremembami na področju tržnega komuniciranja. Sprememba ustvarjalnega partnerja namreč odpira novo fazo komunikacijskega razvoja banke. Želijo namreč še bolj neposredno nagovarja resnične življenjske zgodbe in vsakdanje okoliščine svojih uporabnikov. V času, ko se v bančnem sektorju krepi pomembnost avtentične komunikacije, tak pristop ni le del marketinške estetike, temveč tudi strateško zasidranje bančne identitete v širšem regionalnem okolju.
Koncept številk kot jedro nove komunikacijske platforme
Nova platforma NLB izhaja iz ideje, da so številke temelj bančnega poslovanja, vendar same po sebi ne povedo celotne zgodbe. Prav od tukaj slogan »Številke so pomembne. A še pomembneje je tisto, kar stoji za njimi.«
Za številkami se namreč skrivajo življenjske situacije, izzivi in trenutki, ki določajo finančne odločitve posameznikov in podjetij. Platforma zato številke postavlja v kontekst realnega življenja. V sodobnih bančnih komunikacijah gre torej za smer, ki gradi večje zaupanje uporabnikov. To skladno odraža premik komunikacijskih praks, kjer finančne institucije ne poudarjajo zgolj produktov, temveč poskušajo predstaviti svojo vlogo v družbi preko zgodb, ki nagovarjajo čustva in izkušnje ljudi.
Praznični TV oglas kot prva izvedba novega pristopa
Prva kampanja pod novo platformo je praznični TV oglas, ki pripoveduje zgodbo para, ki se sooča s težavami pri zanositvi. Raba tematskega motiva številk v oglasu simbolizira notranji svet protagonistke, ki v vsakdanjih prizorih prepoznava opomnike na izzive, s katerimi se sooča. Zgodba temelji na družbeno pomembni tematiki, saj številni pari v Sloveniji in regiji odlašajo z odločitvijo za starševstvo, kar povečuje verjetnost neplodnosti in prinaša emocionalno ter finančno breme. Kampanja s tem prikazuje novo smer komunikacije NLB, ki želi realne življenjske izzive obravnavati z občutljivostjo in pristnostjo, kar je v sodobnem oglaševanju ključno za vzpostavljanje dolgoročnih odnosov s potrošniki.
Regijska razširjenost kampanje
Praznična kampanja bo predvajana v Sloveniji ter v Severni Makedoniji, Črni gori, na Kosovu in v Bosni in Hercegovini. Gre za pomemben signal, da NLB svojo novo komunikacijsko usmeritev gradi regijsko in ne le lokalno. Pristop krepi enotno identiteto skupine v državah, kjer je prisotna, kar je za regijske finančne institucije ključnega pomena pri utrjevanju zaupanja in prepoznavnosti. V vseh državah bodo kampanjo dodatno podkrepile donacije.