Za promoviranje bralne kulture sta oglaševalska agencija Futura DDB in trgovec Spar Slovenija pripravila družbenokoristno akcijo Mlečne pravljice. Na največjem oglaševalskem dogodku v Aziji so zanjo prejeli kristalno nagrado Ad Stars.
Kampanja je prejela kristalno nagrado v kategoriji družbenokoristnih in ozaveščevalnih akcij. Začela se je na socialnih omrežjih Spar Slovenija, kjer je Boštjan Gorenc – Pižama uporabnike vpletel v ustvarjanje dveh pravljic. Ti pravljici sta nato v obliki mlečnih knjig, natisnjeni na embalaži Sparovega trajnega mleka, spodbujali branje. Akcijo je zaokrožila donacija slovenskim šolskim knjižnicam, ki bo osnovnošolcem zunaj urbanih središč Slovenije pomagala, da posežejo po sveži literaturi.
vodja marketinga Spar Slovenija Janja Štular je povedala:
Bralna kultura potrebuje spodbudo. Poleg besed pa potrebujemo tudi dejanja. Ponosni smo, da so tudi na velikem mednarodnem festivalu z izjemno konkurenco opazili in nagradili Sparovo kampanjo.
Kreativni direktor agencije Futura DDB Robert Bohinec pa je dodal:
Veseli me, da je mednarodna žirija prepoznala vrednost, izvirnost in učinkovitost naših mlečnih knjig. To je svetovni kompliment celotni ekipi in še posebej naročniku, ker je bil pripravljen iti korak dlje ter podpreti bralno kulturo s konkretnimi dejanji.