Uporabniki Instagrama so v sklopu kampanje #CentralSlovenia namenjeni promociji Osrednje Slovenije objavili 2.000 razglednic | UPORABNA STRAN

Uporabniki Instagrama so v sklopu kampanje #CentralSlovenia namenjeni promociji Osrednje Slovenije objavili 2.000 razglednic

Kampanja #CentralSlovenia, ki jo je pripravil Turizem Ljubljana (@visitljubljana) skupaj s slovensko Instagram skupnostjo @igslovenia in je bila namenjena promociji Osrednje Slovenije se je 5.6.2017 uspešno zaključila, saj so zbrali točno 2.000 razglednic.

Za sodelovanje je bilo na območju Osrednje Slovenije porebno narediti fotografije ter jo objaviti na Instagramu s hashtagom #CentralSlovenia. Zaželjeno je bilo, da ne gre ravno za slike iz Ljubljane, saj so iskali skrite kotičke po celotni regiji. Turizem Ljubljana namreč poleg promocije Ljubljane skrbi tudi za koordinacijo in turistično povezovanje celotne osrednjeslovenske regije.

A post shared by Slovenia (@igslovenia) on

Osrednja Slovenija žal še ne deluje kot homogena turistična destinacija, a se počasi premika v pravo smer. Zavedati se namreč moramo, da je turistom potrebno ponuditi širok nabor aktivnosti in doživetij, da se nekoliko dlje zadržijo pri nas. Brez povezovanja pa turist Ljubljano zgolj obišče, a se le redko zadrži v Osrednjeslovenski regiji, ki obsega 25 občin (Borovnica, Brezovica, Dobrepolje, Dobrova – Polhov Gradec, Dol pri Ljubljani, Domžale, Grosuplje, Horjul, Ig, Ivančna Gorica, Kamnik, Komenda, Ljubljana, Logatec, Log – Dragomer, Lukovica, Medvode, Mengeš, Moravče, Škofljica, Šmartno pri Litiji, Trzin, Velike Lašče, Vodice in Vrhnika).

Akcije, ki spodbujajo raziskovanje in širjenje zavedanja o Osrednji Sloveniji so zato zelo dobrodošle.

A post shared by Slovenia (@igslovenia) on

A post shared by Slovenia (@igslovenia) on

A post shared by Slovenia (@igslovenia) on

Sorodni članki

Komentiraj

Anti-Spam: