Super Bowl 2021 oglasi so bili v marsikaterem pogledu zaznamovani z epidemijo koronavirusa COVID 19. Oglasnemu prostoru se je odpovedalo kar nekaj velikih blagovnih znamk, CBS, ki skrbi za prenos in posledično tudi za oglasni prostor, pa je za njegovo zapolnitev potreboval kar dva dodatna meseca, kot je to običajno. Cena 30 sekundnega oglasa je ostala nekje na lanskoletni ravni t.j. 5.5 milijona $. So pa oglaševalci morali prvič plačati dodatnih 300.000$, če so želeli, da se oglas predvaja tudi na spletnem CBS prenosu.
Super Bowl 2021 oglasi brez nekaterih velikih igralcev, a z nekaterimi novimi
Super Bowl 2021 je prinesel kar nekaj sprememb pri oglaševalcih. Tokratno finale ameriškega nogometa so med drugim izpustili Avocados from Mexico, Coca-Cola, Kia, Planters in Hyundai. Budweiser je svoj oglasni prostor podaril Ad Council za predvajanje izobraževalnih vsebin o COVID 19 cepljenju. Tudi Pepsi je izpustil oglasne bloke, saj se je osredotočil na promocijske aktivnosti v času polčasa. Med novimi oglaševalci pa so bili med drugim Robinhood (aplikacija, ki je postala popularna zaradi GameStop delnic), DraftKings, Logitech in Vroom.
40+ oglasov, ki so bili predvajani med Super Bowl 2021
Super Bowl ima v povprečju med 80 in 90 oglasov v skupni dolžini okoli 50 minut. V letu 2020 je bilo oglasov 70, celoten oglasni blok pa je bil dolg 46 minut. Spodaj si lahko ogledate večino oglasov, ki so jih lahko videli ameriški gledalci tekme Super Bowl 2021 in poiščete tiste, ki so vam najboljši.