Prvi dan jubilejnega 30. Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF 2021) je prinesel dve podelitvi nagrad vezani na tridesetletnico. Tako smo dobili najboljši TV oglas zadnjih 30 let in najboljšo oglaševalsko agencijo v tem obdobju.
Čistilka (Zavarovalnica Triglav) je postal TV oglas tridesetletja
SOF 2021 v sodelovanju s POP TV-jem iskal najboljši TV oglas tridesetletja. Javnosti so ponudili izbor 35-ih izbranih televizijskih oglasov, ki so osvajali festivalske nagrade, navduševali s svojo duhovitostjo sporočilnostjo in kreativnostjo. Kot najboljši TV oglas zadnjih 30 let je po izboru ljudstva oglas Čistilka (Zavarovalnica Triglav), ki so ga pripravili v agenciji Futura DDB.
Drugo mesto je zasedel oglas Dobre vile (Športna loterija by Luna\TBWA). Tretje mesto pa oglas Slovenija moja dežela (Studio Marketing). V TOP 10 oglasov zadnjih 30 let so se poleg prej omenjenih treh, ki so zasedli najvišja mesta, uvrstili tudi:
- Halo, Nina – Si.mobil / Prestige
- Kdor ne skače ni Slovenc – Podarim dobim / Luna\TBWA
- Les je lep – Belinka
- Lupčka mi je dala – Siol / Pristop
- Ne objavi, kar te lahko gnjavi – Telekom Slovenije / Pristop
- Peljite internet na sprehod – Telekom Slovenije / Publicis
Futura DDB je postala oglaševalska agencija tridesetletja
Izbor naj oglaševalske agencije tridesetletja je bil nekoliko bolj formalističen, saj so pregledali zmagovalne agencije zadnjih 29-ih SOF-ov. Zmagovalne stopničke si je v tem času izmenjalo le 8 agencij, kar 12x pa je ime agencija leta prejela Futura DDB. Prav Futura DDB je tako postala oglaševalska agencija tridesetletja. Drugo mesto s šestimi nazivi je pripadel agenciji Pristop, tretje s tremi nazivi pa agenciji Studio Marketing.
Podelili so tudi nagrado v sklopu natečaja Mastercard Misija Šport. Štirinajstdnevno mednarodno prakso v Amsterdamu Dept je prejela Tjaša Peterle.