Organizatorji Weekend Media Festivala so v sodelovanju z agencijo Degordian in skupaj ustvarili HR.Weekend. gre za festival, ki želi s svojim konceptom navdušiti sodobno kadrovsko industrijo. V boju za talente in kakovostne kadre, ki ga danes doživljajo delodajalci, je ključno, da se prilagajajo trgu ter najdejo in zadržijo najboljše ljudi.
Daniel Ackermann, direktor agencije Degordian je povedal:
Weekend je res odličen festival, ki že leta na enem mestu združuje strokovnjake z vseh področij. Želeli smo integrirati HR.Weekend, ne pa ga izolirati. HR se bo torej prepletal z vsemi ostalimi poslovnimi panogami in področji, predavanjem in panelom pa bodo lahko prisluhnili vsi obiskovalci, ne glede na to, iz katere panoge prihajajo.
Prvi HR.Weekend bo del Weekend Media Festivala 2023 v Rovinju
HR.Weekend festival je nastal kot specializiran festival, ki bo reševal probleme novega časa in je namenjen kadrovikom, delodajalcem in predstavnikom podjetij. Odvijal se bo med 21. in 24. septembrom in bo obravnaval številne teme, kot je stanje na trgu, ki je deležno številnih sprememb, kot so Big Quit, Burts of Tech Bubble in Market Shifting.
Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala in agencije Pepermint je dodal:
HR.Weekend je nova blagovna znamka Weekend. Nastala je po tem, ko smo na lanskoletnem festivalu ugotovili, da ni dovolj le en panel ali predavanje na temo človeškega potenciala, ampak je prostor, da se temu posveti dva dni. Kadrovski trendi se spreminjajo tako rekoč vsakodnevno in po pogovoru s številnimi akterji te scene smo ugotovili, da na trgu obstaja prostor in potreba, ne le po kadrovskem festivalu, ampak stičišču kadrovske in vseh drugih panog, ki že tradicionalno pridejo na Weekend.
Prav tako se bodo pogovarjali o tem, ali so te spremembe pozitivne ter kako jih lahko vključimo v naše poslovanje ali se izognemo njihovemu negativnemu vplivu. V programu festivala bodo razpravljali tudi o duševnem zdravju, vključevanju tujih delavcev, transformaciji in širitvi kadrovske službe, upravljanju talentov, generacijskih razlikah ter številnih drugih temah.
Med udeleženci HR.Weekenda bo tudi svetovno znani nevroznanstvenik in strokovnjak za nevromarketing Nikolaos Dimitriadis. Dr. Dimitriadis je sodeloval s številnimi vodilnimi svetovnimi podjetji ter za potrebe nevromarketinga preučil 5500 možganov iz različnih držav. Del festivala pa bo tudi Munawar Ahmed, predavateljica na School of Visual Arts s področij vodenja, etike in poklicne prakse ter gostujoča predavateljica na elitni Univerzi Stanford. Ahmedova poučuje izkušene ekipe, kako delovati učinkovito, hkrati pa človeško. Na prvem HR.Weekendu se bo Ahmedova osredotočila na eno od perečih tem današnjega poslovnega sveta. To je, kako in zakaj morajo podjetja spremeniti svoje poslovanje, če želijo pritegniti zaposlene iz generacije Z ter kako to vpliva na vse ostale generacije.