Inside Out 2 (Vrvež v moji glavi 2) je težko pričakovan ameriški animirani film o odraščanju, ki je nadaljevanje priznanega filma Inside Out (Vrvež v moji glavi) iz leta 2015. Film bo produciral Pixar Animation Studios, za distribucijo pa bo poskrbel Walt Disney Studios Motion Pictures. V Sloveniji Blitz Film. Film bo režiral Kelsey Mann, kar bo njegov režiserski prvenec. Film v kino dvorane prihaja poleti 2024.
Inside Out 2 (Vrvež v moji glavi 2) prinaša Tesnobo
Zgodba se nadaljuje, ko Riley dopolni 13 let. Poglobljeno raziskuje njen čustveni svet, pri čemer predstavi nove emocije skupaj s poznanimi, kot so Veselje, Žalost, Jeza, Strah in Gnus. Pomembna novost v tem nadaljevanju je pojav čustva Tesnoba. Za novi lik režiser Kelseya Mann obljublja, da bo močno razburkal Rileyin možganski nadzorni center.
Tesnoba je res popolnoma novi del posadke, vendar v resnici ni tip, ki bi sedel na zadnjem sedežu. To je zelo smiselno, če pomislite, kaj vse se dogaja v naših glavah in kako močno vlogo lahko takšno čustvo nosi.
V osrednji zasedbi se vračajo Amy Poehler kot Veselje, Phyllis Smith kot Žalost in Lewis Black kot Jeza. Opazna sprememba v zasedbi vključuje Tonyja Halea, ki nadomešča Billa Haderja v vlogi Strahu.
Inside Out 2 v kino prihaja poleti 2024
Inside Out 2 (Vrvež v moji glavi 2), ki je 28. animirani film Pixarja ima v ZDA je premiero načrtovano za 14. junij 2024. To je 9 let po izzidu originalnega filma. Blitz Film tičnega datuma premiere za Slovenijo ni razkril, povedali so le, da bo to poleti 2024 in da bo film na voljo v sinhronizirani različici. Prav tako se pričakuje, da bo film po koncu predvajanja na voljo na SVoD storitvi Disney+. Nadaljevanje filma obljublja nadaljevanje inovativnega pripovedovanja, ki smo ga bili deležni pri originalnem filmu in ponuja globlji vpogled v kompleksen svet čustev, ko Riley krmarji skozi svoja najstniška leta.
Napovednik filma Inside Out 2 (Vrvež v moji glavi 2)
Prvi napovednik filma Inside Out 2 (Vrvež v moji glavi 2) je bil predstavljen 8. novembra 2024. V 24 urah je zabeležil 157 mio ogledov, od tega 78 mio na TikToku. To je najuspešnejše lansiranje napovednika v zgodovini Disneyja.