V času, ko oglaševanje vse bolj prehaja iz klasičnih promocijskih okvirjev v sfero družbene odgovornosti, je Mastercard Slovenija s svojimi kampanjami v letu 2024 postavil poseben mejnik. To so opazili tudi pri Slovenski oglaševalski zbornici, ki je Mastercard Slovenija podelila naziv Oglaševalec leta 2024. Gre za priznanje za celostno, trajnostno in družbeno odgovorno komuniciranje, ki presega zgolj poslovne cilje. Njihove kampanje, kot sta Prispevaj kretnjo in SharePlanica, so dokaz, da lahko oglaševanje postane orodje za konkretne pozitivne spremembe v družbi. Priznanje Oglaševalec leta 2024 bodo predstavniki vodstva SOZ družbi Mastercard podelili na zaključni prireditvi SOF 2025 v četrtek, 15. maja 2025 v Portorožu.
Iniciativa Prispevaj kretnjo za večjo finančna pismenost v znakovnem jeziku
Eden izmed ključnih projektov Mastercard Slovenija v letu 2024 je bila iniciativa Prispevaj kretnjo. Ta je nastala v sodelovanju z Zvezo društev gluhih in naglušnih Slovenije in je prepoznala jezikovne ovire v finančnem svetu za gluhe ter jih spremenila v priložnost za pozitivno spremembo. Razvili so prvi slovenski znakovni slovar finančnih izrazov, projekt razširili v vseslovensko pobudo ter podprli javno iniciativo za razglasitev prvega slovenskega dneva inkluzije na državni ravni. S tem se je Mastercard uveljavil kot varuh razvoja slovenskega znakovnega jezika na področju financ in širše, hkrati pa se je pozicioniral kot pomemben akter pri vključevanju marginaliziranih skupin v družbo.
Projekt SharePlanica skrbi za vključenost pri športnih doživetjih
Drugi odmevni projekt, pa je SharePlanica. Ta je uspešno naslovil družbeno izključenost oseb z invalidnostjo pri udeležbi na športnih dogodkih. Prek platforme SharePlanica.si je bilo v Planici 2024 omogočeno prevozno sredstvo in doživetje kar 245 invalidnim osebam, kar je petkrat več kot kadar koli prej. Projekt se je razširil v celoletno iniciativo ShareDoživetje. To je invalidnim osebam omogočilo aktivno udeležbo na športnih, kulturnih in družbenih dogodkih po vsej Sloveniji.
Aleš Petejan, direktor marketinga, Mastercard Slovenija je ob prejemu nagrade izpostavil:
V Mastercard Slovenija verjamemo, da mora sodobno komuniciranje preseči zgolj oglaševalske cilje in postati orodje pozitivnih sprememb. V letu 2024 smo to uresničili s projekti, ki niso bili le kreativni, temveč so se neposredno odzivali na potrebe družbe. Naša vloga ni le v tem, da pripovedujemo zgodbe, ampak da jih soustvarjamo z ljudmi. Prejeta stanovska nagrada je za nas izjemno priznanje in potrditev, da pristop, ki temelji na odgovornosti, vključevanju in trajnosti, resnično deluje. Je tudi spodbuda, da z enako predanostjo nadaljujemo tam, kjer se stikata tehnologija, finančna inkluzija in družbena odgovornost.
Strategija, ki združuje poslovne cilje in družbeno odgovornost
SOZ je v utemeljitvi zapisal. Mastercard Slovenija se je v letu 2024 izkazal kot zgled celostnega, trajnostnega in družbeno odgovornega komuniciranja, ki uspešno združuje poslovne cilje, tehnološki napredek in odgovornost do družbe kot celote. Njegove kampanje presegajo pričakovane komunikacijske učinke in dokazujejo, da oglaševanje lahko postane orodje za konkretne pozitivne spremembe v družbi, še posebej, ko se strateška vizija poveže z družbenim utripom in drznostjo, kako preseči ustaljene okvirje.
Pogled v prihodnost sloni na trajnosti in inovacijah
Poleg dveh nosilnih pobud je Mastercard nadaljeval s projekti, kot sta Mastercard Športna akademija za mlade športnike, ki poteka že vrsto let. Med projekti so še Mastercard Podkast navdiha z Borutom Pahorjem, ki je z 1,8 milijona ogledov postal eden najbolj prepoznavnih medijskih projektov v državi.