34. Slovenski oglaševalski festival (SOF), ki bo potekal 15. in 16. maja 2025 v Portorožu, je pritegnil precej zanimanja oglaševalcev in oglaševalskih agencij. V tekmovalni program je namreč prijavljenih kar 400 del. To je skoraj 10% več kot lani. Delček tega je moč zagotovo pripisati dvema novima sekcijama. To sta Kreativna medijska odličnost in Kreativna poslovna odličnost.
Povečanje prijav kot odsev industrijskih trendov
Povečano število prijav kaže na večjo angažiranost agencij in naročnikov ter na širšo paleto kreativnih rešitev, ki naslavljajo aktualne družbene in tržne izzive. V primerjavi z lanskim letom, ko je bilo prijavljenih 348 del, letošnje številke kažejo na stabilno rast zanimanja za festival. Saj je lani bilo 6% več prijavljenih del kot predlani. Ta trend je v skladu z mednarodnimi smernicami. Saj festivali, kot sta Cannes Lions in Eurobest, prav tako beležijo povečano število prijav v kategorijah, ki združujejo kreativnost in učinkovitost.
Uvedba novih tekmovalnih sekcij
Letos so v tekmovalni program vključene nove sekcije, kot sta Kreativna medijska odličnost in Kreativna poslovna odličnost. Ti sta sta skupaj prejeli 111 prijav. Poleg tega je v skupini Kreativna učinkovitost, ki je letos prvič vključena v tekmovanje, prijavljenih 14 del. Te novosti odražajo prizadevanja organizatorjev, da festival ostaja relevanten in v koraku s svetovnimi trendi v oglaševanju.
Poudarek na kreativnosti kot temeljni vrednoti
Matjaž Germ, predsednik Sveta tekmovalnega programa SOF, poudarja, da so prijave razmeroma enakomerno porazdeljene med sekcijami, kar kaže na to, da je kreativnost temeljna vrednota komunikacijskih konceptov. To pomeni, da se kreativnost ne omejuje le na vizualne ali besedne izraze, temveč se kaže tudi v strateškem razmišljanju in inovativnih pristopih k reševanju poslovnih izzivov.
Pričakovanja pred razglasitvijo nagrad
Žirija bo svoje glasove podala 8. in 9. maja, zmagovalci pa bodo razglašeni 15. maja 2025 na zaključni prireditvi festivala SOF 2025.