Na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu (SOF 2025) bo stanovsko nagrado Oglaševalska osebnost prejel Sašo Dimitrievski, dolgoletni partner in član uprave skupine Pristop. Priznanje, ki ga podeljuje Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice, nagrajuje posameznike, ki so s svojim delom bistveno prispevali k razvoju slovenske oglaševalske stroke. Dimitrievskemu jo bodo izročili na zaključni prireditvi 34. SOF, 15. maja 2025 v Portorožu.
Prepoznan za vizijo, ki je povezala tehnologijo, strategijo in kulturo blagovnih znamk
Sašo Dimitrievski je v oglaševalskem prostoru aktiven več kot 25 let. V tem času je sodeloval pri vzpostavljanju ključnih komunikacijskih rešitev za številne naročnike in soustvaril prepoznavnost agencije Pristop kot največje komunikacijske skupine v regiji. Svoj pečat je najprej pustil kot soustanovitelj digitalne agencije Renderspace, kjer je že v devetdesetih letih postavljal temelje sodobnega digitalnega oglaševanja. Kasneje je kot vodilni strateg in inovator razvil številne projekte, ki so postali referenca na področju uporabniške izkušnje, vsebinskega marketinga, UI rešitvami podprte personalizacije in integrirane komunikacije.
Dimitrievski: oglaševanje ostaja “hot and sexy”
Ob razglasitvi je Dimitrievski izpostavil pomen nenehnega učenja in radovednosti. »Bivamo v nekem oglaševalsko-marketinško-svetovalskem poslu in, dragi moji, ugotavljam, da je ta še vedno hot and sexy. Karierno gledano, kaj bi si želel več kot biti del ekosistema, ki je zagnal digitalno transformacijo in UI integracijo,« je med drugim povedal. Poudaril je, da je prihodnost stroke v sposobnosti kreativne disrupcije in v razumevanju spreminjajočega se vedenja uporabnikov.
Prepoznavnost, ki presega slovenski prostor
Njegov vpliv ni omejen le na Slovenijo. V zadnjih letih je kot govorec, predavatelj in član žirij na regionalnih in mednarodnih festivalih postal ena ključnih strokovnih referenc jugovzhodne Evrope. Obenem v okviru Pristopa mentorira mlajše kadre in soustvarja strateške smernice za razvoj stroke. Njegovo delo odlikuje povezovanje poslovne učinkovitosti, naprednih tehnologij in kulturne relevance blagovnih znamk.
Nagrada kot potrditev trajnega vpliva na stroko
Pri SOZ so v utemeljitvi nagrade zapisali, da Oglaševalska osebnost Sašu Dimitrievskemu ni zgolj priznanje za pretekle dosežke, temveč potrjuje njegov dolgoročni vpliv na razvoj stroke in preoblikovanje komunikacijskega okolja. V obdobju, ko oglaševanje vse bolj sloni na podatkih, uporabniški izkušnji in tehnološki integraciji, Dimitrievski ostaja ena ključnih osebnosti, ki te spremembe usmerjajo z vizijo in strokovno doslednostjo.