Že osemnajst let zapored Samsung in Telekom Slovenije v oktobru, mesecu ozaveščanja o raku dojk, združujeta moči z Združenjem Europa Donna Slovenija. Letos podjetji znova dokazujeta svojo družbeno odgovornost z donacijo 10.000€. Tako skupna vrednost donacij v teh letih znaša 180.000€. Pobuda presega okvir klasične dobrodelnosti, saj spodbuja ozaveščanje, preventivo in skrb zase, ki so ključni dejavniki pri zgodnjem odkrivanju raka dojk. Bolezni, ki letno prizadene več kot 1.400 žensk v Sloveniji.
Ozaveščanje, preventiva in podpora so temelj 18-letnega sodelovanja
Rak dojk je med ženskami najpogostejši rak, vendar je pri zgodnjem odkritju dobro ozdravljiv. Prav zato Samsung in Telekom Slovenije skupaj z Europa Donna že vrsto let poudarjata pomen mesečnega samopregledovanja in rednih zdravniških pregledov. Skupna kampanja vsako leto nagovarja javnost k odgovornemu odnosu do zdravja ter spodbuja pogovor o temi, ki je bila še pred desetletjem pogosto tabuizirana. Izpostavljajo, da so prav znanje, preventiva in odprta komunikacija ključni koraki k zmanjšanju smrtnosti, ki se je v Sloveniji v zadnjem desetletju po podatkih NIJZ zmanjšala za več kot 20%. Posebej pomembno je, da se ozaveščanje ne konča z oktobrom, temveč postane del vsakdana.
Dobrodelni mobiteli Modri Fon Oktobra in simbol rožnate pentlje
V sklopu letošnje akcije Modri Fon Oktobra Telekom Slovenije ponuja t. i. Pink Ribbon mobitele, s katerimi lahko uporabniki neposredno podprejo Europa Donna. Na voljo sta Samsung Galaxy A56 256 GB in Samsung Galaxy A26 256 GB, oba po ugodnejši ceni ob 24-mesečni vezavi. Model Galaxy A56 prinaša vrhunsko kamero in elegantno zasnovo po ceni 312€ (pri nakupu na obroke 24 x 13€ je prihranek med redno in akcijsko ceno 217€). Medtem ko Galaxy A26 ponuja izjemno baterijsko vzdržljivost po ceni 228€ (pri nakupu na obroke 24 x 9,50€ je prihranek med redno in akcijsko ceno 141€). Oba telefona nosita simbol rožnate pentlje, univerzalni znak boja proti raku dojk.
Glas poguma in povezanosti
Letošnja ambasadorka kampanje je Irena Capuder, članica Združenja Europa Donna Slovenija, ki s svojo življenjsko zgodbo daje obraz kampanji in njenemu sporočilu.
Ko se povežemo, je lažje – skupaj najdemo moč, si damo podporo in upanje. Zato želim biti glas vseh žensk z rakom dojke in pokazati, da je mogoče iti naprej, še posebej, ko si obkrožen z ljudmi, ki te razumejo in stojijo ob tebi.
Združenje Europa Donna predstavlja več kot četrt stoletja pomoči in povezovanja
Združenje Europa Donna Slovenija deluje že od leta 1997 in danes povezuje več kot 3.600 članic in članov po vsej državi. Njihovo prostovoljno delo, ki presega 100.000 ur, je osredotočeno na tri ključne stebre: ozaveščanje, izobraževanje in podporo bolnicam ter njihovim svojcem. V 27 letih delovanja so izvedli več kot 9.000 individualnih svetovanj, 511 predavanj in 18 seminarjev, ki so skupno dosegli več kot 17.000 udeležencev. Po vsej Sloveniji delujejo lokalne skupine, ki prinašajo podporo v manjših okoljih, od Obale in Krasa do Zgornje Gorenjske. Združenje organizira tudi program ROZA, ki vključuje psihosocialno pomoč, pravno svetovanje ter različne športne in rehabilitacijske aktivnosti, namenjene okrevanju po bolezni.
Mobilna aplikacija Breast Test
V pomoč pri rednem in pravilnem samopregledovanju dojk je ženskam na voljo tudi brezplačna mobilna aplikacija Breast Test. Breast Test aplikacija je na voljo za Android v trgovini Google Play Store in iOS v Apple App Store. Aplikacija ponuja slikovna navodila, menstrualni koledarček in mesečni opomnik, hkrati pa omogoča beleženje telesne aktivnosti in morebitnih sprememb.