Po petletnem premoru se je modna revija Victoria’s Secret v velikem slogu vrnila v živo iz New Yorka, kjer je znova dokazala, da lahko združi spektakel, umetnost in sodoben družbeni ton. Letos je dogodek, ki nosi ime Victoria’s Secret Fashion Show 2025, potekal pod umetniškim vodstvom oblikovalca Adama Selmana, kar je prineslo svežo vizijo in nov koncept ženskega izraza. Modna revija, ki je dolga leta veljala za sinonim glamurja, je tokrat ponudila drugačno pripoved. Letos so slabili raznolikost teles, pogum, samozavest in sodobno razumevanje lepote. V ospredje niso postavili zgolj mode, temveč tudi sporočilo o moči individualnosti, vključevanju ter prepletu preteklosti z novo identiteto blagovne znamke.
Od svetlobe dneva do čarobnosti noči
Modna pista je tokrat postala pripoved o preobrazbi in ritmu življenja, ki ga uteleša ženska v vseh svojih vlogah. Revija je prikazala šest modnih zgodb, vsaka z lastno vizualno in čustveno noto. Kolekcija First Light je sijala v odtenkih jantarja in zlata, ki simbolizira nov začetek in moč jutranje energije. Bombshell je v drzni rožnati preobleki reinterpretirala klasične elemente Victoria’s Secret, medtem ko je PINK Halftime Show eksplodiral v igrivosti, barvah in spontanosti. Zgodba Hot Pursuit je prinesla energijo rdečih tonov in odločnosti. Magic Hour pa je z nežnimi odtenki sončnega zahoda povzdignila trenutke umirjenosti in refleksije. Zaključni del Black Tie je s črnim glamurjem pričaral eleganco večera z zlatim pridihom večnosti. Konceptualno je bila vsaka sekvenca zamišljena kot del dneva, ki prikazuje razvoj in razcvet ženskosti.
Zvočna kulisa ženskega izraza
Eden ključnih poudarkov letošnje revije je bila popolnoma ženska glasbena zasedba, ki je dogodek spremenila v interaktivno umetniško doživetje. Na odru so nastopile svetovno znane izvajalke. Med njimi KAROL G, Madison Beer, Missy Elliott ter članice K-pop skupine TWICE – Nayeon, Momo, Tzuyu in Jihyo. Njihovi nastopi so podčrtali sporočilo o mednarodni povezanosti, kulturni raznolikosti in ženski kreativnosti. V glasbi se je zrcalil duh revije: samozavest, igrivost in moč. S tem se je Victoria’s Secret približala generaciji, ki ne išče le lepote, temveč avtentičnost in zgodbo, ki jo lahko občuti.
Digitalna izkušnja in globalni doseg revije
Victoria’s Secret je modno revijo 2025 razširila onkraj tradicionalnih meja modne piste in ustvarila interaktivno digitalno izkušnjo. Občinstvo po vsem svetu je lahko dogodek spremljalo prek Instagrama, YouTuba, TikToka ter v brezplačnem live stream prenosu na Amazon Live. Ob tem je znamka ponudila še inovativno možnost spletnega nakupa v realnem času, kjer so lahko gledalke z enim klikom izbrale videz, ki so ga pravkar videle na pisti. Tak pristop, ki povezuje razvedrilo in e-trgovino, kaže na strateški premik Victoria’s Secret k bolj dinamični, tehnološko podprti uporabniški izkušnji. Digitalna transformacija znamke je s tem dogodkom dosegla novo doživezje, ki združuje modno umetnost, tehnologijo in personalizacijo.
Rožnati New York in praznični začetek sezone
Dogodek je uradno odprl tudi praznično sezono, prežeto z luksuzom, svetlobo in toplino. V središču Penn Districta je Victoria’s Secret pripravila ekskluzivni Viewing Party, kjer so obiskovalci uživali v neposrednem prenosu šova, ob rožnatih PINK slaščicah in glasbenih nastopih. Na voljo je bil tudi pop-up butik z izbranimi kosi in tematskimi darili, kar je ustvarilo celostno izkušnjo za obiskovalce in oboževalce znamke. Povezava med modno revijo in mestnim dogajanjem je ustvarila edinstveno energijo, ki je New York za nekaj dni ovila v simbolno rožnato svetlobo. To je namreč prepoznavna barva Victoria’s Secret. Dogodek je imel tudi pomemben gospodarski učinek, saj se je prek digitalnih kanalov povezalo milijonsko globalno občinstvo.
Pomen vrnitve za blagovno znamko Victoria’s Secret
Vrnitev modne revije Victoria’s Secret v živo pomeni več kot zgolj modni spektakel. Znamka s tem simbolično potrjuje svojo prenovo, ki jo gradi že nekaj let. Vse od novega pristopa k oblikovanju kolekcij do spremembe komunikacije z javnostjo. Današnja Victoria’s Secret je usmerjena v vključevanje, različnost teles in močno zavedanje družbenega vpliva mode. S tem se vrača na svetovno modno prizorišče ne le kot proizvajalec luksuznega perila, temveč kot globalni simbol sodobne ženskosti.