Telekom Slovenije in filmski festival Liffe letos obeležujeta pomemben jubilej. Telekom Slovenije namreč že 30 let podpira Liffe, ki je postal ena osrednjih kulturnih prireditev. Ob tej priložnosti so pripravili spletnega pomočnika, ki obiskovalcem festivala omogoča preprostejši izbor filmov glede na osebne preference. Gre za inovacijo, ki povezuje tehnologijo, umetnost in uporabniško izkušnjo. S tem Telekom Slovenije ne zgolj utrjuje svojo vlogo dolgoletnega partnerja Liffa, temveč tudi kaže, kako lahko tehnološke rešitve prispevajo k bolj dostopni in personalizirani kulturni ponudbi.
Tehnologija v službi kulture
Filmski festival Liffe, ki se je v treh desetletjih razvil v prepoznaven simbol kakovostne filmske umetnosti, vsako leto ponudi več kot sto različnih naslovov. Od nagrajenih mednarodnih produkcij do slovenskih avtorsko zasnovanih filmov. Takšna raznolikost prinaša bogastvo izbire, hkrati pa obiskovalcem pogosto otežuje odločitev, kaj si ogledati. Telekom Slovenije želi ta proces poenostaviti z uporabo napredne tehnologije, ki temelji na principih personalizacije in uporabniške izkušnje. Novi spletni pomočnik uporabnikom z nekaj preprostimi vprašanji o žanru, režiserju, dolžini filma in lokaciji predlagane projekcije pripravi seznam filmov, ki najbolj ustrezajo njihovim interesom. Na ta način tehnologija ne nadomešča človeške presoje, temveč jo podpira in omogoča, da se pozornost obiskovalca vrne k bistvu. To pa sta vsebini in doživetju filma.
Povezovanje umetnosti in digitalne preobrazbe
Partnerstvo med Liffom in Telekomom Slovenije sodi med najdaljša tovrstna sodelovanja v slovenski kulturi. V času, ko številni festivali po svetu iščejo načine za približevanje občinstvu, je slovenski primer izstopajoč, saj kaže, kako lahko tehnološko podjetje dolgoročno prispeva k razvoju kulturnega ekosistema. Luca Borzatta, direktor Razvoja produktov in storitev pri Telekomu Slovenije je povedal:
Telekom Slovenije že tri desetletja strateško podpira Liffe kot enega ključnih nosilcev filmske umetnosti v regiji. Partnerstvo z Liffom je odraz naše skupne vizije – spodbujanja kulture, povezovanja in ustvarjanja doživetij, ki nas navdihujejo in bogatijo. S tehnološkimi inovacijami, kot je platforma NEO, omogočamo sodoben, personaliziran dostop do festivalskih vsebin, ki presega klasične okvire ogleda filmov. Naš novi pametni pomočnik pa ljubiteljem festivala Liffe omogoča, da manj časa porabijo za odločanje in več za uživanje ob dobrih filmskih zgodbah.
Liffe 2025 tudi pri Telekomu Slovenije
V okviru letošnje sodelovalne pobude bo Telekom Slovenije v svoji videoteki DKino pripravil dva tematska sklopa filmov. Kategorija »Liffe 2025« bo obiskovalcem ponudila izbor aktualnih festivalskih filmov, medtem ko bo v kategoriji »Liffe« na voljo širši nabor uspešnic preteklih edicij in filmov z drugih mednarodnih festivalov. Ta pristop ne omogoča le širšega dostopa do kakovostne filmske vsebine, saj filmska umetnost ne ostane vezana le na festivalske datume, temveč se razširi v digitalni prostor, kjer je dostopna vsakomur, kadarkoli in kjerkoli.