Telekom Slovenije je naznanil, da so ponudnika za nakup vsebin v trgovini Google Play prek mesečnega računa (Direct Carrier Billing – DCB) izbrali partnerja Telenor Linx. Telekom Slovenije sicer možnost, da naročniki aplikacije, igre, naročnine ali druge digitalne vsebine plačajo neposredno prek svojega mobilnega operaterja, omogoča od leta 2017.

Telekom Slovenije kot partnerja izbral Telenor Linx
Telekom Slovenije je s sklenitvijo partnerstva s podjetjem Telenor Linx naredil pomemben korak v nadaljnji digitalizaciji svojih storitev. Sodelovanje omogoča uporabnikom preprost in varen nakup vsebin v trgovini Google Play prek mesečnega računa (Direct Carrier Billing – DCB). Gre za sistem, ki naročnikom omogoča, da aplikacije, igre, naročnine ali druge digitalne vsebine plačajo neposredno prek svojega mobilnega operaterja, brez uporabe kreditne kartice. To poenostavi postopek, poveča varnost in dostopnost digitalnih vsebin, kar je v času hitre rasti mobilnih plačil in uporabe aplikacij v Srednji in Vzhodni Evropi ključni razvojni dejavnik.

Dolgoročna usmeritev v digitalni razvoj
Kot so pojasnili v podjetju, želijo z izbiro preverjene in varne platforme uporabnikom zagotoviti še boljšo plačilno izkušnjo. Hkrati pa omogočiti razvoj in širitev svoje digitalne ponudbe. Vodja naprednih plačilnih storitev pri Telekomu Slovenije Gregor Rakar je ob tem poudaril:
Z uporabo preverjene platforme Telenor Linx lahko svojim uporabnikom zagotovimo brezhibno plačilno izkušnjo v Google Play, ki izpolnjuje njihova pričakovanja in hkrati spodbuja rast naših digitalnih storitev.
Evropski kontekst in širitev sodelovanja
Za Telenor Linx, ki je del širše skupine Telenor in ima pomembno vlogo pri povezovanju operaterjev z globalnimi digitalnimi platformami, partnerstvo s Telekomom Slovenije predstavlja utrditev prisotnosti v Evropi. Direktor prodaje Frode André Alvad je ob tem poudaril, da je to »pomemben mejnik pri širitvi prisotnosti v Evropi in krepitvi sodelovanja z Google Play«. Cilj podjetja je operaterjem omogočiti dostop do preverjenih rešitev, ki pospešujejo digitalno rast in približujejo globalne storitve lokalnim uporabnikom. Takšne integracije omogočajo lažji dostop do aplikacij in vsebin tudi v manjših trgih, kar povečuje digitalno vključenost.