Na strehi nakupovalnega središča Aleja Ljubljana se je s koncertom Maje Keuc zaključila že peta sezona brezplačnih after-work koncertov, ki so postali ena najbolj prepoznavnih urbanih poletnih tradicij v Ljubljani. Letošnja serija devetih koncertov je združila več kot 30 slovenskih glasbenikov in v toplih mesecih privabila več tisoč obiskovalcev.
Aleja Sky je gostila raznoliko zasedbo izvajalcev
Raznolika zasedba izvajalcev, med katerimi so bili Masharik, Cherry Flavoured, Delta Riff, Plateau, Adi Smolar, Majmunska posla, Panda in Dare Kaurič, je ponudila preplet popa, rocka in akustičnih ritmov. S tem pa so dokazali, da ima Ljubljana vse več zanimanja za kakovostno domačo glasbo na prostem. Koncept after-work dogodkov, ki združujejo sprostitev po delu in kulturno izkušnjo, postaja vse bolj priljubljen tudi v evropskih prestolnicah, kjer nakupovalna središča in mestne terase spreminjajo v odprte koncertne odre. Aleja Sky tako s svojo razgibano ponudbo v Sloveniji orje ledino.
Aktivna streha kot nova družbena točka Ljubljane
Aleja Sky ni le streha z razgledom, temveč je zasnovana kot aktivna površina, ki omogoča šport, rekreacijo in druženje na prostem. Poleg koncertnega dogajanja obiskovalcem ponuja fitnes na prostem, otroško igrišče, tekaško stezo in priljubljeni ninja warrior poligon, kar jo uvršča med najinovativnejše nakupovalne destinacije v regiji. Letos so dodali še tri igrišča za padel. Padel je šport, ki združuje elemente tenisa, badmintona in squasha. V Sloveniji pa je v zadnjih dveh letih zabeležil skokovito rast. Po podatkih Padel zveze Slovenije se je število registriranih igralcev povečalo za več kot 60%, kar odraža tudi vedno večjo prisotnost tovrstnih igrišč v mestnih središčih. Aleja tako sledi globalnim trendom ustvarjanja večnamenskih urbanih prostorov, kjer se nakupovalna izkušnja naravno povezuje z zdravim življenjskim slogom in kulturno ponudbo.
Jesenska ponudba prinaša novo energijo in barve
Po glasbeno bogatem poletju nakupovalno središče Aleja v jesen vstopa z osveženo ponudbo in številnimi priložnostmi za obiskovalce. Jesenske kolekcije oblačil, obutve in modnih dodatkov napovedujejo začetek nove sezone, ki jo spremljajo priljubljene akcije in dogodki. Oktobra se vrača kampanja »Keš se vrača«, ena najbolj prepoznavnih prodajnih akcij v Sloveniji, ki nagrajuje obiskovalce z vračilom dela nakupa v obliki dobroimetja. Pomemben del dogajanja v Aleji je tudi otroški center Planet Lollipop, ki ponuja edinstvena rojstnodnevna praznovanja. Te so letos dopolnili z novimi tematskimi programi.
Foto: Aleja